Vurdering

Da ble det denne :) Knut kjenner meg såpass godt at han allerede har bestilt den til meg :p

20300--d_41_chr_s_white_black_20300--b_41_s_93570_20300--hg_41_chr_grey_white_20300.jpg

Det ble uten den oyster-aktige lenken :)

Da ble det denne :) Knut kjenner meg såpass godt at han allerede har bestilt den til meg :p

http://www.tudorwatch.com/files_lt/images/watches/print/20300--d_41_chr_s_white_black_20300--b_41_s_93570_20300--hg_41_chr_grey_white_20300.jpg[IMG]

Det ble uten den oyster-aktige lenken :)[/QUOTE]

Flott klokke, godt valg med lenken.

Den var ikke "såå" ille:p Neida, en utrolig fin klokke! Håper du blir fornøyd, likte godt denne lenken også.

Grattis!

Kult at du valgte Jubilee. Da blir den ikke wannabe Daytona.
Denne er fetere. Gjør nok mer av seg enn både Daytona og Speedy.

grattis med flott nytt ur,
Jeg har selv hatt et litt skeptisk forhold til chronografer, liker best klokker som har ren urskive uten masse extrafunksjoner på skiven
men jeg må inrømme at det finnes er god del utrolig kule chronografer der ute etter hvert som jeg har oppdaget, synes tudoren du har bestillt er skikkelig pen
har et svakt punkt for tudor, likte godt jubilee lenka passet veldig bra til klokka :)
regner med en Daytona er rundt hjørnet snart også kanskje, Denne vil ihvertfall inspirere
i den retningen tenker jeg

grattis med flott nytt ur,
Jeg har selv hatt et litt skeptisk forhold til chronografer, liker best klokker som har ren urskive uten masse extrafunksjoner på skiven
men jeg må inrømme at det finnes er god del utrolig kule chronografer der ute etter hvert som jeg har oppdaget, synes tudoren du har bestillt er skikkelig pen
har et svakt punkt for tudor, likte godt jubilee lenka passet veldig bra til klokka :)
regner med en Daytona er rundt hjørnet snart også kanskje, Denne vil ihvertfall inspirere
i den retningen tenker jeg

Takk for alle gratulasjoner :)

De som har fulgt min ferd på forumet vet nok at jeg heller ikke er helt chronograph-typen. Som regel er det for trangt og for mye på skiva, men denne synes jeg var ganske så ryddig :)

Daytona? Vi får se... Det er en av de klokkene jeg mener har en altfor trang skive... Men, kanskje jeg endrer synspunkt med tida? :)

Tudor har uansett sin naturlige plass i en Rolex-samling. Så, den er hjertelig velkommen :)

Grattis med nytt! :D
Et godt valg. Helt riktig lenke.
Gleder meg til bilder og neste GTG. Da skal det tukles med denne.;)