Hallo?? Hva er dette for dritttråd? 1440+ visninger og 43 svar og enda ikke et eneste bilde av verdens beste og mest nøyaktige urprodusent??
[/URL][/IMG]
Zenith El Primero. Godt urverk. Egentlig bare tre problemer med Manufakturet;
1: Alt de holdt på med i årevis for en tid tilbake...
2: Zenith?? Hva er det for kommunistnavn? Oppkalt etter en sovjetisk fotballklubb eller?? Til og med tatt med stjernen...
3: El Primero... Jævla spagettinavn på et i utgangspunktet fantastisk urverk.. Ja ok i allefall, månen har det ikke fått lov å komme til. Men isåfall El Primero.. Blir litt som om vår alles kjære Lahlum skulle hett Jonny fra Stovner....
Denne diskusjonen ler vi av om tyve år. Når alle produsenter er inhouse. Da er det ETA og Sellita som er hipt. Som er sjeldne kuriositeter. Da er det 2824
@SpaceCowboy ,
@Santos-Dumont ,
@Greg og andre lærer oss om. Da er det vintage Steinhart
@Hopalong sitter på et lass med.
I en fjern fremtid, en fremtid der
@Entropy ,
@Callahan og
@adamskater er oppe i 60.000 poster. En fremtid der
@Moore har fått byttet ut deler av basemodulene til atomuret i Frankfurt med deler i platinum og latt seg integrere med det. En fremtid der
@Fyrsten ikke lenger er fyrsten men keiseren og har knyttet Peter Speake Marin fast i armen sin og får tidsanvisningen sin av å knipe stakkaren i pungen. En fremtid der
@Sloppmann fortsatt tar livet av meg med sine bilder av 14060. Der
@flyback sine bilder av Gaytona fortsatt vil være de eneste eksemplene på at det uret faktisk kan være dødsfett.
En tid der kunnskapsrike og trassige
@Hammerfjord alene har skrudd sammen et rør herifra og til månen og
@Tom Henriksen da har hatt sin SD som daglig beater i 100 år og den funker bare så jævlig bra.
Og selvfølgelig en tid der jeg fortsatt bare har et ur, et eneste ur. Og det skal iallfall ikke være noe forbanna sovjetisk spagetti klokke.....
Min post nr2000 folkens, elsker dere selv om dere er noen flippehorer og påfugler alle mann.