klokke orient president
Jeg er interessert i og bytte mine 2 orient president mot en anen klokke Send meg et forslag om du er interessert Bytter gjerne i merker som: omega, breitling, tudor, tag hauer osv så bare og sende bytte forslag Den blå urskiven på den ene klokken er meget skjelden og vanskelig og få tak i...www.finn.no
Altså. Har Orient. Vil bytte til ... Rolex? Breitling?
.....og leveres med feil sertifikat/bokveldig norsk også
«herre armbåndsur, grønn urskive med påførte timemarkører, dato klokken 03:00, en 18 k gult gull toveis roterbar 24 timers ramme med en svart keramisk rammeinnsats, en 18 k gul Østersarmbånd i gull med et 18 k gult gull østerslås-utløserspenn»
Ny "Norsk" Rolex GMT Master II 18k, grønn urskive | FINN torget
Rolex GMT-Master II Green Dial Yellow Gold 116718LN - Ny Et ubåret 18k gult gull Oyster Perpetual GMT-Master II NOS herre armbåndsur, grønn urskive med påførte timemarkører, dato klokken 03:00, en 18 k gult gull toveis roterbar 24 timers ramme med en svart keramisk rammeinnsats, en 18 k gul...www.finn.no
Spørs om han har blandet litt, på et av de andre bildene er de riktige vist. Uansett underholdene lesning.....og leveres med feil sertifikat/bok
Vis vedlegg 241516
Ikke en klokke, med fy flate for en skatt. Og bare 680,-. Bargain.
Vis vedlegg 242141
Halskjede
Halskjede av sau kjeve knokkel med sølv lenke. Fra mitt verksted i dag. #livgerdakjoswww.finn.no
Dere kan le nå, men om 10 år så går ALLE med slike. Lurer på om jeg skal være føre var og legge inn et godt budIkke en klokke, med fy flate for en skatt. Og bare 680,-. Bargain.
Vis vedlegg 242141
Halskjede
Halskjede av sau kjeve knokkel med sølv lenke. Fra mitt verksted i dag. #livgerdakjoswww.finn.no
Tilstand | Ny |
---|