Hadde valgt two tone Datejust til 2/3 av prisen alle dager i uken.Da var første two-tone ute på Finn. Kommer noen til å betale 65k over utsalgspris?
Klør det i flippefoten når du ser ned på Daytonaen din?
Logg inn - FINN
På FINN.no kan du søke etter nesten hva som helst, men denne siden må du logge inn for å se. Alt fra trommesett, iPhone, biler, flyreiser, hotell og bolig, til stilling ledig og mye mye mer finner du her.www.finn.no
Er det ventetid/søknadsliste på TT Explorer fra ad som kan forsvare den overprisen..![]()
@AamundSH , jeg har nok et ganske bra kundeforhold med Bjerke.
Jeg vet ikke, men "børstet bezel - kan ikke ta mer da forsvinner tallene" er nok til at jeg holder meg unna. Den ble solgt for 60k av en annen selger i april i fjor.Hvorfor blir ikke denne klokken solgt? Den har ligget ute i et års tid, eller lengre, og prisen har vært uforandret siden nyåret:
Logg inn - FINN
På FINN.no kan du søke etter nesten hva som helst, men denne siden må du logge inn for å se. Alt fra trommesett, iPhone, biler, flyreiser, hotell og bolig, til stilling ledig og mye mye mer finner du her.www.finn.no
Kult! Og huff ift potensiell ventetidJeg kjøpte min i Mai, eller kanskje noe tidligere.
Jeg ventet da i ca 1,5 år og regner med at ventetiden har blitt noe lengre nå. Strålende fornøyd og likte de få nye forandringer som synes.
Vis vedlegg 264242
Er virkelig TT Exp 1 så håpløst?
Kona har lyst på en.