Mister 5 timer gangreserve, men det er nå så.
METAS-urverket er 4.9mm vs 4.99mm på "gamle" MT5402 - ut fra hva jeg har funnet ut. Så kanskje en liten slanking av baklokk og glass.Antagelig mye jubel for ny BB58-modell som kommer med både METAS Master Chronometer-sertifisering og T-fit på begge lenkevariasjonene.
Mister 5 timer gangreserve, men det er nå så.
Interessant nok oppgir Tudor at den nye er 11,7 mm tykk, mens den gamle er oppgitt til 11,9 mm, så det er kanskje bare justeringer i målemetode eller glass, og ikke kasse?
Bra spotta! Når rivets forsvinner fra BB54, har vi en vinner.BB68 med lenke uten fake rivets
Er det håp for fremtiden?
Var det Tudor eller Rolex som hadde en rød/rød Submariner back in the day? Mener jeg har sett dette tidligere, levert fra en av de. Den var kul da, det må jeg si. Denne og GMTen med opal skive var vinnere i min bok.Synes denne var friskVis vedlegg 396120
Tenker at BB68 var det absolutt ingen i verden som har ventet på/ønsket seg.
Jeg ser fram til å prøve BB68, men så synes jeg at Rolex YM II er grisetøff også. Er klar over at jeg er en av få. Men jeg kjøper klokker etter egen smak.Tenker at BB68 var det absolutt ingen i verden som har ventet på/ønsket seg.
Hva er poenget med YM II med "vanlig" skive? Blir den ikke da bare enda en av sub-variantene som er same same and not very different?Jeg ser fram til å prøve BB68, men så synes jeg at Rolex YM II er grisetøff også. Er klar over at jeg er en av få. Men jeg kjøper klokker etter egen smak.
Jeg hadde håpet at Rolex hadde kommet med YM II med caliber 3230 for å fått en "vanlig " skive og bekoldt størrelse på kasse, farge på bezel og farge på skive.
Da er ikke håpet om ny chrono over helt enda.