Tudor-tråden

Nydelig matt hvitfarge på denne
IMG_0409.jpeg
IMG_0410.jpeg

Antagelig mye jubel for ny BB58-modell som kommer med både METAS Master Chronometer-sertifisering og T-fit på begge lenkevariasjonene.
Mister 5 timer gangreserve, men det er nå så.
Interessant nok oppgir Tudor at den nye er 11,7 mm tykk, mens den gamle er oppgitt til 11,9 mm, så det er kanskje bare justeringer i målemetode eller glass, og ikke kasse?
METAS-urverket er 4.9mm vs 4.99mm på "gamle" MT5402 - ut fra hva jeg har funnet ut. Så kanskje en liten slanking av baklokk og glass.

BB68 med lenke uten fake rivets 😍
Er det håp for fremtiden?
Bra spotta! Når rivets forsvinner fra BB54, har vi en vinner.

Tenker at BB68 var det absolutt ingen i verden som har ventet på/ønsket seg.
Jeg ser fram til å prøve BB68, men så synes jeg at Rolex YM II er grisetøff også. Er klar over at jeg er en av få. Men jeg kjøper klokker etter egen smak.
Jeg hadde håpet at Rolex hadde kommet med YM II med caliber 3230 for å fått en "vanlig " skive og bekoldt størrelse på kasse, farge på bezel og farge på skive.

BB58 Burgundy ble litt too much for min smak, men knall med ny lenke og endelig t-fit. Rare greier at de beholder eksisterende BB58-modeller med gammelt urverk, lenke og lås uten t-fit. Det er forhåpentligvis noe de fikser veldig snart.

Opaline BB Pro er innmari fin synes jeg. Gleder meg til å se den live.

Jeg ser fram til å prøve BB68, men så synes jeg at Rolex YM II er grisetøff også. Er klar over at jeg er en av få. Men jeg kjøper klokker etter egen smak.
Jeg hadde håpet at Rolex hadde kommet med YM II med caliber 3230 for å fått en "vanlig " skive og bekoldt størrelse på kasse, farge på bezel og farge på skive.
Hva er poenget med YM II med "vanlig" skive? Blir den ikke da bare enda en av sub-variantene som er same same and not very different?
Jeg har aldri forstått poenget med YM 1, men YM II er jo skikkelig kul, og jeg mener det er skiven/komplikasjonen som gjør det.

Og det kommer fra en mann som vanligvis ikke vil ha noen komplikasjoner visere som viser tiden :LOL:

Vet at jeg banner litt i kirken her, men det er ikke vondt ment. Har kanskje bare ikke forstått det ennå :p