speedieThomas
Støttemedlem
Oh yes!
Pre-Owned Spotlight: Grand Seiko Quartz Value Is Unbeatable
✓ Thor highlights several pre-owned Grand Seiko quartz watches that are available for bargain prices ✓ SBGX263, SBGX337, SBGV225, and more! ✓www.fratellowatches.com
Liker desse særs godt. Gratulerer!Kan vel med hånden på hjertet si at jeg aldri har sett mer på klokken uten å få med meg hvilket klokkeslett det faktisk er
Vis vedlegg 366082
Vis vedlegg 366185
Målet for 2025 ble oppnådd tidlig. Selv etter å ha prøvd den mange ganger blir jeg fortsatt imponert over håndverk og proporsjoner. Den sitter godt på håndleddet og er mer anvendelig enn dens «dressklokke»-kategori skulle tilsi.
Med denne på plass føler jeg at boksen er ganske komplett.
Zen.
Gratulerer. Og deilig følelse å være tilfreds med boksen! "Det er nok. Ahh."Vis vedlegg 366185
Målet for 2025 ble oppnådd tidlig. Selv etter å ha prøvd den mange ganger blir jeg fortsatt imponert over håndverk og proporsjoner. Den sitter godt på håndleddet og er mer anvendelig enn dens «dressklokke»-kategori skulle tilsi.
Med denne på plass føler jeg at boksen er ganske komplett.
Zen.
interessant, men hvordan har du tenkt gå fram med prosjektet?Vis vedlegg 368872
Fristet til å kjøpe denne Zombie-GSen og restaurere skiva til et punkt hvor den forblir i nåværende stand.
Hvordan ser urverket ut i denne tro?Vis vedlegg 368872
Fristet til å kjøpe denne Zombie-GSen og restaurere skiva til et punkt hvor den forblir i nåværende stand.
Planen jeg så får meg var å bruke en type klar kunstharpiks til å lage en hinne over, så polere det ned til at det ikke kom i veien for viserene. Er litt å gå på da rammen rundt dato er forhøyet.interessant, men hvordan har du tenkt gå fram med prosjektet?
Ville ikke vært så veldig viktig, får enda kjøpt NOS deler på auksjonssider i Japan, donorklokke ville heller ikke kostet allverdens.Hvordan ser urverket ut i denne tro?
Denne er spennende å følge med på!
SwiftLink: The Hidden Genius Revolutionizing Rolex & Grand Seiko Adjustments
At Steel Reef, we’ve always been driven by the needs and feedback of our community. Our Design House thrives on turning customer suggestions into reality, which is why we first announced SwiftLink for Grand Seiko. The unprecedented level of interest in this innovation compelled us to begin...steelreef.com
Har ventet et stykke selv, eller siden jeg kjøpte GS igjen tidligere i våres, men nå begynner det å skje noe! Hadde easy link’en deres til BB58 og var veldig fornøyd med kvaliteten. Blir spennende å se om denne holder samme målHar fulgt denne i to år nå allerede
Håper de speeder opp tempoet litt! Spennede uansett
Trist!...da har Christensen ryddet GS fra sin hjemmeside, og de få modellene de hadde til salgs til (kraftig) rabattert pris er fjernet online. Hvorvidt de er fysisk fjernet fra monteret i butikken vites ikke. Uansett, artig å se hvordan GS skal presenteres i Bjerkes nye butikk.