Omega Seamaster-tråden

Noen som har prøvd ut både pin buckle å folding clasp på Seamaster 300M? Jeg lurer på hvilken spenne man får best fit med?

Hos de aller fleste forhandlere er det pin buckle Seamaster har blitt levert med fra Omega så vanskelig å sammenligne.
 
Nye Aqua Terra, med micro-adjust! Digg two-tone :love:
IMG_2845.jpeg
IMG_2846.jpeg
IMG_2847.jpeg
 
Den nye svarte ATen var veldig fin også synes jeg!

Jeg har pleid å kikke innom Omegas nettside en gang i året, eller så, og sett om de har kommet med en Aqua Terra i herrestørrelse uten striper på skiven. Kan ikke ha vært mer enn noen uker siden sist jeg lette, uten hell, etter en klokke som så mer eller mindre nøyaktig slik ut:

Omega-Seamaster-Aqua-Terra-Black-Dials-06.24-25.jpg



Do want.
 
  • Liker
Reaksjoner: Ksone og El Gringo
Noen som har prøvd ut både pin buckle å folding clasp på Seamaster 300M? Jeg lurer på hvilken spenne man får best fit med?

Hos de aller fleste forhandlere er det pin buckle Seamaster har blitt levert med fra Omega så vanskelig å sammenligne.
Ikke prøvd pin annet enn hos AD.
Men kjøpte folding.
Happy med den.
Tror det vil være lik justeringsmulighet på de to låsene, sikkert samme hull på reima før låsfestet.
Slik funker foldelåsen:
IMG_7964.jpeg

IMG_7965.jpeg
 
Skjønner godt hvorfor det tok nesten tre år å finne det riktige eksemplaret av denne. SMPc anbefales
Vis vedlegg 373886
Enig, en super klokke, far&sønn-kombo her i huset. Kjøpte den siste Bjerke hadde til min sønns konfirmasjon. Modellen jeg har var lansert, men ønsket forrige modell til han (litt nettere). Sønn nr to får Bjerke-Tudoren til konf.

Hva gjør den du har verdt å lete tre år etter, noe spesielt med akkurat denne?

Sørlandet i dag:
IMG_7976.jpeg
 
Enig, en super klokke, far&sønn-kombo her i huset. Kjøpte den siste Bjerke hadde til min sønns konfirmasjon. Modellen jeg har var lansert, men ønsket forrige modell til han (litt nettere). Sønn nr to får Bjerke-Tudoren til konf.

Hva gjør den du har verdt å lete tre år etter, noe spesielt med akkurat denne?

Sørlandet i dag:
Vis vedlegg 373890
Lekkert :)

Kort fortalt:
- elsker lyden og følelsen av opptrekket og gangen av 2500, men som også er basert på traktoren 2824
- enkel skive uten mase dilldall men fortsatt med en herlig lume som minner mye om game Pelagosen, ikke 39
- tynn og enkel lenke, selv om jeg har byttet til glidelock spenna som bygger ut noe mer
- strukturen i baklokket mot hånda
- lyden av bezelen og utseende på den keramiske inserten
- størrelsen punktum
- emballasjen: være seg treboksen og alt dilldall som følger med den. Egentlig bare en plasstyv, men elsker den fortsatt. Lov å nerde litt
- liker også det at denne var tungsolgt og tilgjengelig i en tid hvor hypen og prisjaget ikke var avgjørende for folk, derav også at det ikke florerer av modellen
- kun to farger
 
Lekkert :)

Kort fortalt:
- elsker lyden og følelsen av opptrekket og gangen av 2500, men som også er basert på traktoren 2824
- enkel skive uten mase dilldall men fortsatt med en herlig lume som minner mye om game Pelagosen, ikke 39
- tynn og enkel lenke, selv om jeg har byttet til glidelock spenna som bygger ut noe mer
- strukturen i baklokket mot hånda
- lyden av bezelen og utseende på den keramiske inserten
- størrelsen punktum
- emballasjen: være seg treboksen og alt dilldall som følger med den. Egentlig bare en plasstyv, men elsker den fortsatt. Lov å nerde litt
- liker også det at denne var tungsolgt og tilgjengelig i en tid hvor hypen og prisjaget ikke var avgjørende for folk, derav også at det ikke florerer av modellen
- kun to farger
Du må også legge til at designet på lenken er fantastisk. Sammensetningen av børstet og polert metall og de ulike breddene er en innertier.

8- )
 
  • Liker
Reaksjoner: Qwestern