- Medlem
- 22. mars 2015
kjenner jeg angrer på jeg solgte min eldre seamaster i titan og knæsj blå skive
Jeg lurer på om jeg passerte deg på oslo s på vei fra/til tog igår? Om ikke, litt av et sammentreff. Det er ikke ofte jeg ser helgull klassiske seamastere ute i det fri!Tåler ett til...
Vis vedlegg 376077
Det var nok ikke meg! Takk!Jeg lurer på om jeg passerte deg på oslo s på vei fra/til tog igår? Om ikke, litt av et sammentreff. Det er ikke ofte jeg ser helgull klassiske seamastere ute i det fri!
Uansett: helt koko klokke (på den gode måten)
Feil side, men rett ur.
Vis vedlegg 376106
Veldig happy med den grønne SMP-en, med både mesh, gummi og NATO. Originallenka er pen, men litt tung. Syns den grønne skiva kler mesh-en veldig bra, blir litt mer pynta.
Vis vedlegg 375620Vis vedlegg 375621Vis vedlegg 375627
Bra! Bedre enn forventet. Bedre enn både gummi og 124060.Grønn SMP på mesh ser skikkelig bra ut!
Hvordan er komforten?
Bra! Bedre enn forventet. Bedre enn både gummi og 124060.
KJØPT - takk for link!Hei @Genta
Takk for det Reimen er en Colafeb Firenze i grå farge. Fargen er mer skifergrå/blågrå så den passer godt til denne klokken. Dette er en kraftig reim med 3,5 mm tykkelse, så selv om den smaler ut til 16mm så bærer den godt på denne Seamasteren.
Firenze
Firenze is the Vintage Leather Watch Strap perfect for your outfit. Genuine Leather for your watch, 100% Made in Italy. Visit ColaReb.itcolareb.it
Det er vel delte meninger om dette med skinnreim og dykkere, men disse neo-vintage Omega SMP passer utrolig bra vintage skinnreim etter min mening. Veldig tøff den grå Bulang&Sons på din Seamaster også
Steijke rask levering! Kul reim! Blir nok flere herfra etterhvert:Hei @Genta
Takk for det Reimen er en Colafeb Firenze i grå farge. Fargen er mer skifergrå/blågrå så den passer godt til denne klokken. Dette er en kraftig reim med 3,5 mm tykkelse, så selv om den smaler ut til 16mm så bærer den godt på denne Seamasteren.
Firenze
Firenze is the Vintage Leather Watch Strap perfect for your outfit. Genuine Leather for your watch, 100% Made in Italy. Visit ColaReb.itcolareb.it
Det er vel delte meninger om dette med skinnreim og dykkere, men disse neo-vintage Omega SMP passer utrolig bra vintage skinnreim etter min mening. Veldig tøff den grå Bulang&Sons på din Seamaster også
Det var lynraskt levert. Har flere ColaReb Venezia som jeg har brukt på div eldre klokker bl.a 1601. Colareb leverer god kvalitet ift pris. Ingen slike reimer er like, det er jo litt av sjamen. Flott ferdig "slitt- look" på den du fikk derSteijke rask levering! Kul reim! Blir nok flere herfra etterhvert:
Vis vedlegg 376483