Prøvde nye AT 38 mm (uten "teak deck" mønsteret) i en AD i Roma. Har ikke vært noe fan av AT tidligere, blant annet grunnet nevnte mønster, men denne likte jeg ganske godt!
Vedlegg
Redigert:
Veldig happy med den grønne SMP-en, med både mesh, gummi og NATO. Originallenka er pen, men litt tung. Syns den grønne skiva kler mesh-en veldig bra, blir litt mer pynta.Et savn. Selv om jeg aldri ble 100% fornøyd med lenka. Kunne tenke meg en på gummi, den grønne ser fin ut, eller hva @Genta
Vis vedlegg 375597
virkelig topp på mesh - ser langt mer oppdatert, litt mindre hårete og vennlig utVeldig happy med den grønne SMP-en, med både mesh, gummi og NATO. Originallenka er pen, men litt tung. Syns den grønne skiva kler mesh-en veldig bra, blir litt mer pynta.
Vis vedlegg 375620Vis vedlegg 375621Vis vedlegg 375627
"hårete og vennlig" det var en uvanlig beskrivelse av en klokkevirkelig topp på mesh - ser langt mer oppdatert, litt mindre hårete og vennlig ut
Føler jeg bidrar bra til floreringFlorerer med Seamastere i tråden «dagens klokke». Virker som modellen har vokst i popularitet den siste tiden. Fin sommerklokke
Er alltid en tanke i bakhodet å selge alt og kun beholde denne. Får se om det blir noe avFøler jeg bidrar bra til florering
Har alltid hatt «mange» Rolex - omprioritert og syns jeg får mer glede og klokke for pengene med Seamaster!
Dette er en av få klokker jeg faktisk angrer på at jeg har solgt. Den var fresh.
1. Hvis jeg skal finne en faded/ghost bezel insert til min Omega SMP 2541.80 - hvor (henger Omega-nerdene?) starter jeg å lete og hva må jeg passe meg for?
2. Er det enkelt å skifte? Omtrent som på en Rolex med alu-insert?
Vis vedlegg 375930
Ja, bezel, krone og heliumventilen er i gull og kasse og spenne i stål. Skikkelig frisk sommerkombo. Skjønner ikke hvorfor jeg solgte den, men sånn er det joDen var nice. Gull på bezelen?
Ja, bezel, krone og heliumventilen er i gull og kasse og spenne i stål. Skikkelig frisk sommerkombo. Skjønner ikke hvorfor jeg solgte den, men sånn er det jo
Jeg betalte 60k for den ny i 2020, nå koster den over 100. Så uaktuelt å kjøpe den på nytt.