Tudor-tråden

BB58 blå på tropic strap.

IMG_9885-2-kopi.png
 
Etter BB58 var jeg egentlig ute etter Pelagos 39 da den er en herlig everyday watch, var å prøvde både den og BB54 hos @Loevhagen begge satt som ett skudd, rett og slett to herlige klokker.

Men…..
Black Bay 41 Monochrome var den første klokken på lenge som fikk det til å rykke aldeles i impulskontrollen når den ble lansert og jøje meg som den innfrir!

Føles omtrent som BB58’en gjorde (riktignok en uke siden jeg har hatt den på…) men treffer på de aller aller fleste punktene.

Herlig monokrom (pun intended) deilig «jubilee» lenke med T-fit justering.
Litt mer edge på bezel, litt grovere krone, mye mer dressy med polerte detaljer på lenken, mangler litt toolwatch preg, men tipper gummirem gjør susen for den biten.

Noen som vet hva retail er på gummiremmen til denne?

IMG_0663.jpeg
IMG_0665.jpeg
IMG_0637.jpeg
 
Redigert:
Jeg var helt sikker på at både Zealande, Everest og RubberB hadde til den nye 41 mm kassen, men ser nå at jeg muligens var litt forhastet..
 
Om du er en raring eller ei skal jeg ikke uttale meg om ;) men for min del så foretrekker jeg at det er mer en helintegrert løsning når vi snakker om gummiremmer.
Everest, RubberB, Vanguard osv tilbyr høy kvalitet og føles nesten som om det er sånn det skulle vært originalt