Ang priser så er 60k mye for en klokke i dag som kostet 30k for noen år side. For noen år siden så var jeg med min sønn for å se på div boliger til hans første kjøp. Jeg syntes alt var allllt for dyrt, men så sa min sønn noe som jeg fikk en liten tankevekker på. Pappa, jeg synes ikke det er dyrt for jeg har aldri sett andre priser så vi kan ikke sammenligne med prisene når du kjøpte din første bolig. Vi gamlinger har nok litt lett for å huske prisene for noen år siden. For ca 3 år siden så jeg på noen Longines klokker og syntes prisen var ganske ok, men nå virker det som de har dobblet seg. Så det har nok vært en stor pristigning de siste årene, men jeg er ganske sikker på de ikke vil gå ned igjen.Enig i at den er absolutt den fineste av variantene. Men Tudor til 60k begynner å "push the envelope" for mange, meg selv inkludert. Da begynner de å bevege seg i Omega-fellen.
Uavhengig av det så kan jeg være enig i at den nok kan rammes av litt ventetid de første 2-3 månedene kanskje. Så vil jeg anta den blir hyllevare etter det.