Min garasje er fylt med...

Rakk ikke å få den på veien i år heller, men -neste år skjer det forhåpentligvis.
 

Vedlegg

  • IMG_20240820_195822.jpg
    IMG_20240820_195822.jpg
    211,4 KB · Visninger: 0
Det er en -74 med en 3.0 Litt oppdatert med rustfritt ssi eksos, lettet clutch, wevo shift og diverse annet.
 
Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: Grendel
Perfekt familiefrakter til fornuftig pris. Men den skiboksen må du enten få av eller lakkere i bilens farge og få den nærmere taket ;)
Bildet av boksen lyver, maks 1cm klaring. Thule Whispar og Skiguard 860. 830n ligger kanskje litt penere på bilen, men blir for liten.
Betaler ikke mange tusenlapper for å lakke, syns den funker ift alle de sorte detaljene på bilen.
Men bildet viser ikke en pen boks, enig i det, og i den grad en skiboks kan bli pent…
 
  • Liker
Reaksjoner: GrimReaper
Syns faktisk stasjonsvogner er kulere enn suv. Fremdeles ikke en Porsche, men så bra en familiefrakter kan bli. Og FOR en komfort i merca!
Vis vedlegg 381510Vis vedlegg 381511
Før jeg kjøpte min BMW 540 så leste jeg en del biltester, da var det en motorjournalist som skrev: til dere som skal ha suv, dere bør prøve en stv. Den er bedre å kjøre og like stor plass, suv er kun bedre på bakkeklaring. Mange sier at suv er bedre å sette seg inn i. Prøv XC90, den må du klatre inn i som kan være tyngre for en skrantende kropp.
 
  • Liker
Reaksjoner: gullet
Perfekt familiefrakter til fornuftig pris. Men den skiboksen må du enten få av eller lakkere i bilens farge og få den nærmere taket ;)
Om en ski/takboks er en eller ti cm fra taket spiller ingen rolle. Det er dritstygt og den skal av innen 15 min etter ankomst hjemme uan-føkking-sett. Folk som kjører rundt land og strand, året rundt, skjønner jeg meg rett og slett ikke på.