Det var i Danmark, og der følger reg. nr. Ikke bilen. Jeg skal prøve å se om jeg finner noen bilder av bilen.Åj - helt ny? Husker du regnummeret på den?
Det var i Danmark, og der følger reg. nr. Ikke bilen. Jeg skal prøve å se om jeg finner noen bilder av bilen.Åj - helt ny? Husker du regnummeret på den?
Nydelig bil.Rakk ikke å få den på veien i år heller, men -neste år skjer det forhåpentligvis.
Takk for det, vi prøver å få bil igjen av denne, men det har vært en lang vei å gå.Nydelig bil.
Nydelig targa Er det 2.7S?Eu-godkjent til evig tid uten anmerkning i dag..
Vis vedlegg 372857
Gratulerer! Tipper du kommer til å bli veldig fornøyd, og jeg tror det er en bil som vil holde seg godt i pris.Vis vedlegg 380448
Ikke en ræsårbil, men en fin familiebil.
Iallfall en sabla bra oppgradering fra denne!Gratulerer! Tipper du kommer til å bli veldig fornøyd, og jeg tror det er en bil som vil holde seg godt i pris.
Fikk endelig tak i en av mine all time drømmebiler i sommer, lagt tilbake 5000km på to måneder og bilen har gått som en drøm. Kjenner det blir kjedelig når denne skal vinterlagres.
Vis vedlegg 380214Vis vedlegg 380217
Håper ikkje du solgte then...
Perfekt familiefrakter til fornuftig pris. Men den skiboksen må du enten få av eller lakkere i bilens farge og få den nærmere taketSyns faktisk stasjonsvogner er kulere enn suv. Fremdeles ikke en Porsche, men så bra en familiefrakter kan bli. Og FOR en komfort i merca!
Vis vedlegg 381510Vis vedlegg 381511
Bildet av boksen lyver, maks 1cm klaring. Thule Whispar og Skiguard 860. 830n ligger kanskje litt penere på bilen, men blir for liten.Perfekt familiefrakter til fornuftig pris. Men den skiboksen må du enten få av eller lakkere i bilens farge og få den nærmere taket
Før jeg kjøpte min BMW 540 så leste jeg en del biltester, da var det en motorjournalist som skrev: til dere som skal ha suv, dere bør prøve en stv. Den er bedre å kjøre og like stor plass, suv er kun bedre på bakkeklaring. Mange sier at suv er bedre å sette seg inn i. Prøv XC90, den må du klatre inn i som kan være tyngre for en skrantende kropp.Syns faktisk stasjonsvogner er kulere enn suv. Fremdeles ikke en Porsche, men så bra en familiefrakter kan bli. Og FOR en komfort i merca!
Vis vedlegg 381510Vis vedlegg 381511
Om en ski/takboks er en eller ti cm fra taket spiller ingen rolle. Det er dritstygt og den skal av innen 15 min etter ankomst hjemme uan-føkking-sett. Folk som kjører rundt land og strand, året rundt, skjønner jeg meg rett og slett ikke på.Perfekt familiefrakter til fornuftig pris. Men den skiboksen må du enten få av eller lakkere i bilens farge og få den nærmere taket