Jeg tok bildet fullstendig på impuls i februar mens begge var tilfeldigvis ute.
Det kom i hodet mitt som "beauty and the beast".
Sikkert ikke ofte disse to er satt side om side tenker jeg.
Vis vedlegg 374820
Helt rå denne, Hammer.
Solgt i landet i 1976, og mest sannsynlig til en prof-dykker tenker jeg.Helt rå denne, Hammer.
Har den vært i Nordsjøen?
Ny gir deg jo ikke noe valg mellom sort eller hvit lengre. Det er kun denne blå som i dag er tilgjengelig som ny…..men har no begynt å vurdere å kjøpe en i stål igjen, men no er vel spørsmålet: vintage eller ny, og viss ny, sort eller hvit?
Prisen skal gjør at den kommer til å bli en flopp.Ny gir deg jo ikke noe valg mellom sort eller sort lengre. Det er kun denne blå som i dag er tilgjengelig som ny
Vis vedlegg 381886
Trur du har rett. Den er omtrent 100k for dyr . Eller 82k kanskje. Grisetøff klokke dåPrisen skal gjør at den kommer til å bli en flopp.
Klokken er for spesiell for å havne i "allround watch" investerings nisje.
Ja den er tøff.Trur du har rett. Den er omtrent 100k for dyr . Eller 82k kanskje. Grisetøff klokke då
Ja den er tøff.
Men designmessig kan den ikke konkurrere med en Sea-Dweller på kontorets landskap, og vi vet at de fleste klokkene skal ikke selges til profesjonelle dykkere.
Da blir markedet ganske begrenset hvis prisen ikke er mer "venlig".
Omega skal finne det ut selv
Poenget var litt mer rettet mot SD som sklir bedre under skjorten, og er litt mer elegant.Vel. Om målet er at ens medarbeidere skal gjenkjenne klokken og dens ikoniske design så velger man Submariner. Så slipper man å forklare forskjellen mellom den og SD. Dvs når dei spør , å du har en Rolex submariner der du svarer nei det er en Seadweller etterfulgt av et ååå.. og en litt pinlig pause før en går kver til sitt.
Tipper denne plopen kjem til å komme på salg
Selvfølgelig er det tullete at en Ploprof koster mer enn en SD. MEN en Ploprof er jo bare så sinnsykt mye kulere enn en SD - og det alene forsvarer en høyere pris
Ploprof er unik og top verktøyklokke uten tvil. Mye overall tøffing faktor der.Selvfølgelig er det tullete at en Ploprof koster mer enn en SD. MEN en Ploprof er jo bare så sinnsykt mye kulere enn en SD - og det alene forsvarer en høyere pris
Det finnes allerede gode integrerte løsninger for «halv-Gianni» looken, godt mulig dette blir høstens superhotte trendHvem som tør å ta seg en halv-Gianni av og til?
Vis vedlegg 381955
"Halv" fordi jeg bruker ikke den over skjorta.
Vis vedlegg 381956
Beste anti tyveri opplegg?Det finnes allerede gode integrerte løsninger for «halv-Gianni» looken, godt mulig dette blir høstens superhotte trend
Vis vedlegg 382097
Kilde: r/Watches