Kjøpte en Daydate i februar 2022. Siden den gang er prisen økt med 148.800kr, eller 39,2%… Tviler på at jeg hadde kjøpt i dag
Nettopp, tror ikke dette smaker «gull» i munn for alle ADs der ute..Kjøpte en Daydate i februar 2022. Siden den gang er prisen økt med 148.800kr, eller 39,2%… Tviler på at jeg hadde kjøpt i dag
181kJeg betalte 132.700,- i november 2020. Og tror det var 110.000,- i 2016. Begynner å ta av nå, ja.
Hva kostet denne i 2024?
Vis vedlegg 388761
Tok en kjapp sjekk av NOK vs. CHF i ytterpunktene.
Klasse!!Intervju av Herman Flesvig i VG i dag:
«– Her slipper man ikke unna med noen ting. Dere er rå, altså! sier Flesvig når han får spørsmål han ser ut til ikke å ha vært forberedt på. Som prisen på Rolex-klokka han har på armen.
– Rundt hundre tusen kroner, svarer en litt nølende Flesvig og legger til at «det er ganske dust» å kjøpe en så dyr klokke.
– Men når man har mindreverdighetskomplekser, så kan man gjøre det.»
Enig.Nettopp, tror ikke dette smaker «gull» i munn for alle ADs der ute..
Bruker mitt innlegg nr 5555 på samme budskapBruker post nummer 7000 på å forsvare denne hobbyen som fullstendig rasjonell og jordnær. Føler jeg har belegg for å være såpass sveiseblind etter såpass mange innlegg her...neida...joda...
126509 mener du ja! Men det er ganske vilt og som nevnt tidligere; skal helgull plutselig bli luksus vare nåEnig.
DD har økt med 70’ siden mai…. begynner å bli sabla dyrt! 116509 er helt hinsides priset ift kort tid siden.
Vis vedlegg 388855Vis vedlegg 388856
Så programmet på NRK nå, wow dette er et sterkt TV øyeblikk, fantastisk sterkt og rørende - anbefalles!Intervju av Herman Flesvig i VG i dag:
«– Her slipper man ikke unna med noen ting. Dere er rå, altså! sier Flesvig når han får spørsmål han ser ut til ikke å ha vært forberedt på. Som prisen på Rolex-klokka han har på armen.
– Rundt hundre tusen kroner, svarer en litt nølende Flesvig og legger til at «det er ganske dust» å kjøpe en så dyr klokke.
– Men når man har mindreverdighetskomplekser, så kan man gjøre det.»
Jada, også episoden med Jonas var verdt å se! Utrolig bra TV denne serien!!Så programmet på NRK nå, wow dette er et sterkt TV øyeblikk, fantastisk sterkt og rørende - anbefalles!
Hvilken serie snakker vi om?Så programmet på NRK nå, wow dette er et sterkt TV øyeblikk, fantastisk sterkt og rørende - anbefalles!
Sikkert A-laget på NRK de snakker om, der spørsmålstillerne er hovedstjernene - og ikke Jonas og de andre intervjuobjektene. Et - til nå - vellykket konsept grunnet streng regi og redigering. Verdt å ha sett grunnet et våget konsept som noen har argumentert til produksjon. Ære være dem for det.Hvilken serie snakker vi om?