Kjøpte en Daydate i februar 2022. Siden den gang er prisen økt med 148.800kr, eller 39,2%… Tviler på at jeg hadde kjøpt i dag
Nettopp, tror ikke dette smaker «gull» i munn for alle ADs der ute..Kjøpte en Daydate i februar 2022. Siden den gang er prisen økt med 148.800kr, eller 39,2%… Tviler på at jeg hadde kjøpt i dag
181kJeg betalte 132.700,- i november 2020. Og tror det var 110.000,- i 2016. Begynner å ta av nå, ja.
Hva kostet denne i 2024?
Vis vedlegg 388761
Tok en kjapp sjekk av NOK vs. CHF i ytterpunktene.
Klasse!!Intervju av Herman Flesvig i VG i dag:
«– Her slipper man ikke unna med noen ting. Dere er rå, altså! sier Flesvig når han får spørsmål han ser ut til ikke å ha vært forberedt på. Som prisen på Rolex-klokka han har på armen.
– Rundt hundre tusen kroner, svarer en litt nølende Flesvig og legger til at «det er ganske dust» å kjøpe en så dyr klokke.
– Men når man har mindreverdighetskomplekser, så kan man gjøre det.»
Nei, hva er dette. Min analyse lander på: fake.Ja hva har vi her da?
Tudor Submariner «snowflake» | FINN-torget
Klassisk Tudor Submariner selges billig. Årsaken er uroginal skive og aftermarket lenke. Ellers helt original. Service tatt hos urmaker Sutterud på Sagene for ca 6 år siden. Bytte ikke interessant.www.finn.no
Litt på siden men føler det er greit å lufte.Nei, hva er dette. Min analyse lander på: fake.
Dessverre solgt.
Kassa, rehaut, bezel insert og visere har snodige proporsjoner.
Gravering på taklokk lyser "hold deg unna".
Lenke og skive er oppgitt i annonsen at er fake (ikke Tudor).
Eneste delen på denne klokka jeg ikke stusse på er krona, men det er fordi bildet er for dårlig.
Si meg gjerne i mot, lytter til eksperter.
Det ene er ikke bedre enn det andre. Nok mange som går på en smell i Frankenverden. Intr at det hevdes service hos Sutterud. Kan seff ikke dokumenteres.Litt på siden men føler det er greit å lufte.
Hva tenker man er forskjellen på å selge en "halvfake" vintage Tudor/Rolex kontra en "gjennomfalsk" grancarålex? Fake er fake er det ikke? Er det mer greit hvis halvparten av klokken er ekte og den andre delen ikke? Selv synes jeg det er snedig at dette er greit i kontrollen til finn mens andre fakes er ikke. Det er jo en stakkar som mest sannsynlig har blitt lettet for over 20k i denne sammenhengen. En gråsone?
Han blir jo kasta under bussen han også på en måte. Så lenge det ikke kan dokumenteres. Men verket kan jo være ekte selvfølgelig. Men en urmaker vil vel også være litt forsiktig med å få navnet sitt forbundet med en sånn plukk og mix klokke. Det er jo ikke et veldig stort miljø for vintage i Norge.Det ene er ikke bedre enn det andre. Nok mange som går på en smell i Frankenverden. Intr at det hevdes service hos Sutterud. Kan seff ikke dokumenteres.
Enig med @ChronodiverLitt på siden men føler det er greit å lufte.
Hva tenker man er forskjellen på å selge en "halvfake" vintage Tudor/Rolex kontra en "gjennomfalsk" grancarålex? Fake er fake er det ikke? Er det mer greit hvis halvparten av klokken er ekte og den andre delen ikke? Selv synes jeg det er snedig at dette er greit i kontrollen til finn mens andre fakes er ikke. Det er jo en stakkar som mest sannsynlig har blitt lettet for over 20k i denne sammenhengen. En gråsone?
Enig.Nettopp, tror ikke dette smaker «gull» i munn for alle ADs der ute..