Dagens sko!

Jeg kjøpte også et lite lass etter å ha lest denne tråden, fabelaktig gode sokker. Behagelig både i minusgrader og i arabisk sol, og svært stilig, selv om samboeren kaller meg "sokkemannen".

Der er samboeren min eksepsjonelt god. Jeg er mang en variant av mannen og kongen. Dessverre er hun kjapp på impro med teaterutdanningen sin, og klarer ofte synge morsomme, rimende melodier om hva enn jeg holder på med som forståelig nok kan beskrives som merkelig. Umulig å komme med noe comeback til rimende, improvisert sang om at jeg pusser sko eller måler føtter. Henger hodet i skam og godtar at slaget er tapt. 😆

IMG_2086.jpeg

Vårstemning i dag så lufter disse fra Velasca dog med raggsokk

Jeg har lyst til at skoene mine skal ligne dine Kire. De her har jo originalt en ganske sterk rødfarge som jeg ikke personlig er så glad i. Har derfor brukt en del minkolje for å få en dypere farge som går mot brunt. Ga de nye lisser samme slengen og er veldig fornøyd med resultatet.

IMG_3736.jpeg

God pris hvis man kjøper litt kvantum🤜🤛

Jeg testet også disse og bestilte nok par til å oppnå den laveste prisen men er litt usikker på opplevelsen. Til 120, kr er det tilnærmet umulig å finne samme utvalg med fine farger og i full høyde men det er heller ingen tvil om hvorfor disse skal koste 120, sammenlignet med Bresciani, Mazarin, Palatino o.l. til rundt 300,.
Til full pris på kr 206, er derimot ikke godt nok.

Jeg testet også disse og bestilte nok par til å oppnå den laveste prisen men er litt usikker på opplevelsen. Til 120, kr er det tilnærmet umulig å finne samme utvalg med fine farger og i full høyde men det er heller ingen tvil om hvorfor disse skal koste 120, sammenlignet med Bresciani, Mazarin, Palatino o.l. til rundt 300,.
Til full pris på kr 206, er derimot ikke godt nok.
Hva er det du er misfornøyd med? Har tidligere handlet sokker hos Mes Chaussettes Rouges, tror jeg endte opp med Bresciani. Det var skuff. Og som tidligere nevnt i tråden har Falke vært katastrofe. Palatino er jeg enig leverer varene.

Noen som har tips på nettbutikker som selger randsydde sko, som har nettside med priser i NOK osv.?
Har kvittet meg med nesten alt nå, og har bare 3 par randsydde sko. Et par pensko, et par Red Wing, og et par spasersko. Tricker's henger det litt dårlige vibber over etter å ha kjøpt feil str. to ganger, så jeg vil bare sondere landskapet litt. Neste gang jeg er i England vil jeg dra til Trickers-butikken.

(også veldig rastløs, vil ha kjekke sko!!!)