Skotre med fuktig tykk sokk hjalp ikke?
Jeg endte opp med å ikke gjøre det. Innså at jeg overdrev i stor grad hvor mye de "nesten" passet, besluttet heller å la de være mer eller mindre ubrukte til neste eier.
For korte, eller er det vrist eller bredde som tar deg?
Jeg er faktisk ikke helt sikker, jeg tror det er lengde. Jeg kontaktet Tricker's med lengdemålene mine, og de mente jeg egentlig skulle ha hatt 9,5 - faktisk 10, men det hadde jeg jo, og de var for store. Jeg tror kanskje jeg har bred fot, og jeg har definitivt høy vrist. Penny loafer-sko gjør at jeg mister følelsen, hvis jeg i det hele tatt får dem på.
Det har vært ordentlig knot å finne størrelsen min. Gid dette var standardisert. Tror jeg dessverre faktisk er str. 10/44, som jeg opprinnelig trodde.
Basert på skriverier på nett, tror jeg dette er en typisk turbulens for den nyfrelste. Man tror man skal ned en halv-hel størrelse, og så innser man at det var feil og selger samlingen... Pytt pytt. Det er jo kjekt å kjøpe nye sko...!
Jeg gikk på en liten smell med skoene jeg brakte med meg til Dubai. Endte opp med blemmedannelse på 5 steder. Tror dermed jeg kan konkludere med at størrelsen er litt feil. Jeg skal tygge litt på det, og se om jeg rett og slett skal kvitte meg med ting. Sure epler og nye interesser går hånd i hånd.