Dagens trening

Lei av tredemøllen så ble innkjøp av piggsko i går. Digg å komme seg ut, men -14 biter!
IMG_8507.jpeg

Milepæl denne uka:

80 kg x 5 reps benkpress (personal best)
110 kg x 5 knebøy
150 kg x 5 markløft (personal best)

Jeg vet utmerket godt at dette ikke er spesielt imponerende tall for folk som trener styrke seriøst, men for meg (som alltid har vært en naturlig tynn spjæling på under 80kg) så er dette digg å endelig få til i andre halvdel av førti-åra mine. 🏋️‍♂️🔥

Redigert:
Milepæl denne uka:

80 kg x 5 reps benkpress (personal best)
110 kg x 5 knebøy
150 kg x 5 markløft (personal best)

Jeg vet utmerket godt at dette ikke er spesielt imponerende tall for folk som trener styrke seriøst, men for meg (som alltid har vært en naturlig tynn spjæling på under 80kg) så er dette digg å endelig få til i andre halvdel av førti-åra mine. 🏋️‍♂️🔥
Er det topp for deg, så er det supert! Ferdig snakka. I all trening, så er det alltid deg selv vs. deg selv. Finnes alltid noen sterkere, raskere++

Supert jobba!

Road to sub-50 10k fortsetter. Ett stykke unna, men har kommet et langt på vei siden jeg begynte å løpe i fjor sommer! 56:52 i dag. Har farten i bena men kondisen er det litt verre med :cool:Vis vedlegg 392761
Kan du kjøre 6 x 1000 under target pace med 90 sekunders pause, og løpe treningsøkta på 10k på 56, så har du sub-50 godt innenfor rekkevidde, spør du meg. Når er løpet?

Prøv å øk antallet 1000-metere gradvis til 10, men også et par økter med 4-5x 2000m, eventuelt 3x 3000, så kommer kondisen, Ikke glem rolige turer heller, 10-12k i 5:30-6-fart, og en langtur på 15+ i samme fart, så blir det lett. :)

Kan du kjøre 6 x 1000 under target pace med 90 sekunders pause, og løpe treningsøkta på 10k på 56, så har du sub-50 godt innenfor rekkevidde, spør du meg. Når er løpet?

Prøv å øk antallet 1000-metere gradvis til 10, men også et par økter med 4-5x 2000m, eventuelt 3x 3000, så kommer kondisen, Ikke glem rolige turer heller, 10-12k i 5:30-6-fart, og en langtur på 15+ i samme fart, så blir det lett. :)
Takk for tips!! Skal løpe sentrumsløpet i slutten av april. Mtp løypen må jeg løpe litt bakkeintervaller før den tid også når jeg tenker meg om

Takk for tips!! Skal løpe sentrumsløpet i slutten av april. Mtp løypen må jeg løpe litt bakkeintervaller før den tid også når jeg tenker meg om
Sentrumsløpet er gøy! Hvis ikke de har endret løypa nevneverdig, pass på at du ikke går for hardt ut. Bakken opp til slottet kan ødelegge hele løpet hvis du blir for ivrig, og det er vel egentlig slakt oppover til 4k? Holder du igjen dit, så er det bare å gønne på de siste 6, og da blåser du forbi alle som startet for hardt. Det er MYE morsommere enn det motsatte. 😁

• Elsker
Reaksjoner: Golfballen