Veldig inspirerende @ProfessorPangloss, dette hadde jammen meg vært moro å fått til. Kanskje i forbindelse med et visst sykkeløp som går i traktene tidlig april ..men jeg må nesten spørre deg: holder du til nede på kontinentet eller tok du turen fra Norge ene og alene for å skaffe disse dyrbare dråpene? I så fall er jeg veldig imponert (og kostnaden pr flaske ble kanskje ikke så lav alikevel ).
Heisann, jeg bor et par timer unna, midlertidig dog. Kan også anbefale sykkelløpene tidlig i april!
Et fullverdig substitutt til Westvleteren er St. Bernardus. Dette ølet bygges også av munker noen få kilometer unna. Oppskriften er angivelig den samme. Du får du kjøpt på polet til kr. 70 per flaske. Alternativt, kjøper du det til SEK 30 per flaske på Systembolaget.
De kan kjøpes i butikken for litt over én Euro også, hvis man ikke driver med pol og bolag Får kjøre en smaksduell!
@ProfessorPangloss, vet du når dokumentet med tider for bestilling og henting blir oppdatert med nye datoer? Ser at allt er fullbooket nå, men hadde vært greit å få prøve å værr tidlig ute med bestilling ved neste mulighet. Må bare prøve dette selv
Jeg tror de endrer info her hver uke