En 6,9% nytes på ferie i Tallberg.
Oppdaget denne i sommer. Anbefales!
Den er veldig bra, den, men unngå den litt sintere broren.. Habanero-varianten er fullstendig udrikkelig.En etterlengtet IPA fra San Diego er endelig å finne i polets hyller.
Ble en six-pack med Ballast Point Sculpin i dag.
Hehe, kjøpte faktisk en slik og, og drakk den i sted. Jeg er glad i sterk mat og er godt vant til capsaicinsyre, men i øl, trenger jeg det ikke.Den er veldig bra, den, men unngå den litt sintere broren.. Habanero-varianten er fullstendig udrikkelig.
Følgende ble levert på døren:
Mon tro hva dette kan være?
Åtte hellige graler. Westvleteren 8 og 12.
Gleder meg som en unge på julaften til å smake på det som, blant ølentusiaster verden over, er ansett som verdens beste øl
Ja, den norske importøren får pleier å få inn et meget begrenset parti via gråmarkedet når det er ølslipp på polet ca. én gang i året. Folk står så i kø i timesvis før polets åpningstid for å få med seg et 1-2 stk(ølet er kvotert).Jeg har sett de har hatt dette på polet også, men det er kanskje bare ved enkeltanledninger og blir vel revet bort rimelig fort?
http://www.nettavisen.no/frstemann-i-l-ken/3423147602.html
Hadde vært moro å fått tak i et par flasker og tar gjerne i mot tips om hvor jeg bør henvende meg
Har prøvd et par surøl som har falt i smak men dette luktet edik med sprit og smakte noe lignende.Første møte med surøl? En såkalt acquired taste, ja.