1 klokke 1 hel uke

Medlem
6. des. 2013
Innlegg
11.316
Her er en real utfordring til de mest hardcore brukerne. Reglene er slik:

  1. Velg en bestemt klokke i samlingen og bruk klokka første arbeidsdag i uka (mandag)
  2. Bruk samme klokka dagen etter (tirsdag). Post gjerne et bilde som bevis.
  3. Og, etter at du har spist en sunn frokost på onsdag - så poster du et bilde i denne tråden av den klokka du har valgt å benytte denne uka
  4. Vi nærmer oss ny rekord denne torsdagen. Du skal nå kun poste et bilde av klokka denne dagen
  5. Fredag. :) Post bilde av klokka du nå har benyttet 5 strake dager på rad.
  6. Wow. Lørdag og sjette dagen med samme klokke? Du trodde ikke det gikk ann gjorde du sist søndag?
  7. Gratulerer! Du har nå klart å gå med én og samme klokke konstant i 1 uke. Klapp deg selv på skulderen denne flotte søndagen

Noen som tør å følge "1 klokke i 1 uke" utfordringen fra neste uke?

Jeg vet allerede hvilken klokke jeg skal bruke fra førstkommende mandag til påfølgende søndag. Er DU med?
 
He, he - røre fra seg i helgen - og fokusere på mandagens tannpuss og 7 dager frem. Blir "knallhardt", men kjekk og nyttig øvelse. :)
 
Gjør denne øvelsen rett som det er, hver gang lurer jeg på hvorfor jeg har mer enn en klokke. Men så bytter jeg til en annen også husker jeg det :)
 
  • Liker
Reaksjoner: Furch
Jeg er ikke med! Men gleder meg til å se deres progresjon! Hilsen fra forhenværende enklokkemann.

Da jeg tok på meg 14060m på nato etter noen dager med Hulk tenkte jeg: "denne kan jeg ha som den eneste klokken". Så tok jeg på meg SD i går kveld og tenkte: "denne kan jeg ha som den eneste klokken". Og slik går det ca hver 3. dag, så utfordring ikke akseptert:)
 
Det er ingen sak. Det hender rett som det er at jeg bruker samme klokke en uke og vel så det, så jeg er antagelig ikke i målgruppen for denne utfordringen ...

(Jeg har kommet fram til at jeg kunne klare meg fint med tre klokker, men hvilke tre, se det er verre!)

Har funnet fram neste ukes klokke. Får man bytte reim? :)
 
Kan bli med på den. Har hatt samme klokke på armen 24t i døgnet i tre uker i strekk (bokstavelig talt).
 
Dette er noe jeg gjør stadig vekk. Gjelder mest mine to Tudor Prince Date-kronografer, dog. Man merker virkelig hvor fantastisk et ur er/kan være når man har brukt det en stund.
 
Reiser bort ifm jobb fra Tirsdag og i trøye to uker, og har ikke emulighet å drasse med meg mer enn èn klokke, så denne passet godt;) Sign me up
(har bevisst unnlatt å bruke uret som gikk av med seieren i et par uker nå, bare for å fasilitere for at det skal gå så smooth som mulig)
 
Kinesisk uke.

WP_20150302_001_zpsa8003112.jpg