.

Helt rått!
Vacheron Constantin'en er det perfekte dressuret IMO og jeg får heller ikke GO chronometeret ut av hodet. En nydelige og ballansert samling.Takk som deler!

Her er det, var det og blir(?) det mye rått!
Har hatt anledning å klå på noen av disse og det som imponerer og gleder mest er at du trår utenom allfarvei med stort hell.

Er det riktig forstått at det er en rosé IWC AT (chrono?) i samlingen for stunden??!!
- den ser, uansett metall eller chronofunksjon eller ei, helt skamløst rå ut!

Takker som deler!

Utrolig mye flott som er/har vært innom samlingen din! :)

I utgangspunktet er jeg ikke noen stor fan av:

- gull som ikke er hvitt
- IWCs kronografer
- dykkerur i gull

Men det er et eller annet med den komboen som gjør at den Aquatimeren er helt fantastisk fin. Jeg var ikke engang klar over at den eksisterte før du postet et bilde av den i en eller annen tråd. Etter det ble jeg sittende lenge å google og lese om det. Gratulerer med god smak og et vanvittig flott ur. :)

Takk for fin tråd! Alltid like artig å lese andres tanker og disposisjoner rundt en samling, og bilder får vi aldri nok av.

Flott tråd! Utrolig flott samling, alltid kjekt med mye bilder. Synes den IWC aquatimeren i gull er helt avsindig kul altså, for en klokke! Takk for at du deler.

God 17. mai og pinsehelg til deg også! :)

Du er definitivt langtkommen klokkegal og jeg liker samtlige ur i samlingen. Keepers alle som en imo.

Alle urene du har i ditt eie er fantastiske, H! Det blir spennende å følge deg på veien videre :)
Uret for morgendagen må forresten bli VC-en, mer klassisk og tradisjonelt blir det ikke.

Takk for hyggelige tilbakemeldinger:)

Selv om det kanskje er gullmodellene som "slår" hardest, er det den lille (39mm) Breguet'n som faktisk har overrasket meg mest positivt. Det er jo egentlig bare en beskjeden stålklokke med gummirem, men den er utformet, polert og finishert til et nivå som gjør at tilstedeværelse, glans og fremtoning blir noe helt annet:cool:

Gårsdagens dagens:
3D27CCEA-B6CC-44BF-927B-B8D5D26B9BF9-7181-000002EE90BA519C_zps3973d6d7.jpg

@Kawatching veldig hyggelig at dual time'n videreføres i gode hender:)

Redigert av en moderator:
Oooh. Her var det mye flott.:D
Vanskelig å si hvilken jeg liker best, men favoritten må være GO seventies. For en herlig klokke.
Takk for at du deler.

@EBenz Vacheron Constantin Patrimony Contemporaine er eleganse "personifisert". Ser svært gjerne bilder av den!

Redigert av en moderator:
En fantastisk samling!

For meg er det kun en klokke som skurrer, Rolex GMT-en, ift de andre syns jeg den er litt sjelløs. Har hatt samme selv og syntes det er en flott klokke, men samlingen din var så bra at jeg tillater meg denne the-devil-is-in-the-details kommentaren... :) Samlingen "krever" en Rolex, jeg bare ville hatt en annen.

Morsomt å lese om utviklingen, til og med med familiebiler underveis:)

For det første setter jeg alltid stor pris på andres klokkehistorie og årsakene bak valgene de har gjort. Og så setter jeg enda mer pris på de som gjør litt mer utradisjonelle valg - noe jeg selv er skyldig i å IKKE gjøre.

Fantastisk samling fra øverste hylle !