@mikkemus23 om ikke annet viser ihvertfall bildene litt om proporsjoner på 232'n. Remmen som står på er originalen.
Konklusjon: Roald Dahls Snill Vennlig Kjempe har fått ny betydning Cool casual, røffere oppdrag på ammostrap, businessmiljø - bring it on. Må bare også tilføye at den er særdeles behagelig på armen og slankere enn de fleste - mansjetter er ikke engang i nærheten av å,være utfordrende.
Takk for gratulasjon @sjuli_123, håper at du fortsatt også hygger deg med GO'n Takk til deg også @ugk, hyggelig når klokkene en liker også faller i smak hos andre.
Artig og følge utviklingen din, og må si det er meget flotte samlinger alle sammen, og dagens beholdning er jo rimelig sweet den også, og med det siste tilskuddet, ja hva mer skal man si
Som følge av en ellers så fin tur til Buenos Aires, ble desverre 5513'n min igjen hos noe lokalt kjeltringpakk der nede I etterpåklokskapens lys fremstod det da som en rimelig god ide å ha en enklere klokke før røffere bruk og eventuelle besøk i risikosoner. Flere ble vurdert, og mange hadde sikkert kunne fylle rollen, men konklusjon for min del ble Seiko snzh55, aka Glossy diver. Ikke bare funksjonelt og rimelig men japanskprodusert og et godt eksemplar for hva jeg oppfatter Seiko står for. For å gjøre den litt mer spennende ble også en grønn Isofrane anskaffet - og resultatet ble både utseendemessig og komfortmessig overraskende godt Å få særlig mer bang for the bucks tror jeg ikke er mulig
Hvordan den står seg i forhold til resten av gjengen?? Se nedenfor hvis det er av interesse For egen del kjennes det ellers egentlig ganske rolig på flippe-/kjøpefronten akkurat nå, men ønskelisten er en litt sporty perpetual eller annual calendar med månefase og mørk skive og ikke minst JLC tribute to 1931 Rouge....
Synd med 5513, men i det store bildet en parentes.
Virkelig vakre klokker - for enhver anledning. Vi deler åpenbart mange preferanser.
Styrer meg nok inn mot en Radiomir også etterhvert - det er jo både røft historisk og classy. Og en PAM bør/må man jo ha....