.

Flott samling, Ebenz. Vanskelig å holde tritt med hva du har og ikke har, så det er fint med en oppsummering iblant.

Fortsatt god jul og et utmerket nytt år med hilsen fra Valdres.

@Dr. Fiddy, @mikkemus23 og @Melchiades takk for det, hyggelig å høre:) Jeg er, som sagt godt fornøyd, og har faktisk nå en (merkelig) mangel av lyst på noe nytt......;)

Redigert av en moderator:
Kortversjon: til å ikke ha særlig lyst på noe nytt, har det likevel skjedd litt endringer:confused:
98C4CF1D-6EE3-4250-A93E-BB9A4E8955CB_zpsfizp5ftl.jpg

Inn med speedmaster, daydate og en El Primero, mens AP og DJ II har forlatt samlingen. Fortsatt happy med status, men nye endringer kan ikke utelukkes;)

Mer bilder av den Zenithen, please - den er helt rå!! Det samme kan sies om samlingen din :)

Oi oi oi, for en samling! Må si meg enig med Sjuli, den Zenithen er utrolig fin. Gratulerer så mye.

Kortversjon: til å ikke ha særlig lyst på noe nytt, har det likevel skjedd litt endringer:confused:
98C4CF1D-6EE3-4250-A93E-BB9A4E8955CB_zpsfizp5ftl.jpg

Inn med speedmaster, daydate og en El Primero, mens AP og DJ II har forlatt samlingen. Fortsatt happy med status, men nye endringer kan ikke utelukkes;)

Her snakker vi samling! Den Glashütten din er bare helt rå! Håper jeg har fått spart opp penger til den dagen du bestemmer deg for å selge :rolleyes: