Jeg fikk mail her om dagen at jeg hadde utestående 2-sifret antall aksjegreier jeg visstnok kjøpte i 2010.
Er det noen som har hørt om bitcoin?
Er det noen som har hørt om bitcoin?
Denne artikkelen byrde vært merket med advarsel. Gladsak om en fyr uten jobb som tar opp forbrukslån og plasserer alt i EN aksje? Det rene vanvidd.
Eirik (24) har tjent 1,7 millioner kroner på Tesla-aksjer
Da Eirik Bakke ble coronapermittert i mars, skrapte han sammen alt han kunne av penger for å kjøpe Tesla-aksjer. Sjansespillet har gjort ham til børsmillionær – etter å ha brukt Youtube for å lære om aksjer.e24.no
Og NEI - formålet er ikke å starte en ny Musk-love/hatedebatt.....
Ikke minst med giring.
Mange som mener mye om denne personen.
Fakta er, han gjorde en god trade. Bra for han. Kult at noen lykkes og har baller til å gjennomføre det de tror på.
Mange som mener mye om denne personen.
Fakta er, han gjorde en god trade. Bra for han. Kult at noen lykkes og har baller til å gjennomføre det de tror på.
Mistenkelig lik skrivestil
Vis vedlegg 230740
Har vi en sånn? Hvorfor/hvorfor ikke?Du må poste i rett tråd: Konspirasjonstråden
Har vi en sånn? Hvorfor/hvorfor ikke?
Ja har vi ikke det da?
Trolig en grei pekepinn selv vurderer jeg å investere mer i fysisk gull. Har ikke god nok peiling på aksjer til å tørre å forutsi hvordan markedet blir. Det må jo være rimelig oppblåst nå.Voldsom påtrykk i sosiale media for tiden om at alle må inn i aksjemarkedet... Når t.o.m min mor begynner å snakke aksjesparing så er det kanskje på tide å selge eller ?