- Medlem
- 5. okt. 2012
VG fanga meg med dette bildet
Teksten var
Smykkene gutta kan gå med
Videoen:
http://www.minmote.no/#!/video/113423/derfor-boer-du-styre-unna-dette
Ikke fryktelig spennende, men både armbånd og nato bli jo så vidt nevnt.
EDIT:
Selv bor jeg i det som for mange sikkert blir et lite sted på sunnmøre, men konservativt skal jeg vel ikke kalle det.
Går selv med en relativt nøytral lenke av sølv på min høyre hånd, en gave fra mine besteforeldre. Gikk inntil ganske nylig også med et typisk lite sydenarmbånd med et par små "perler" på en sort snor som jeg fikk med min mor like før jeg flyttet ut for å bo på hybel. Her gikk dessverre snoren i oppløsning, men skal se om jeg ikke får dette sammen igjen. Synes det er hyggelig med ting med litt sentimental verdi rundt håndleddene. Har også hatt opp til flere hull i ørene! Jeg er heldigvis så trygg på min egen legning at jeg ikke begynner å se på menn, bare fordi jeg har noen pyntegjenstander på min kropp! (Ikke at det er noe galt med å faktisk være homofil, noe det kan se ut som at Eternamaniac kanskje tror?)
Nei jeg har ikke noe imot at folk har homofil legning, men når en fyr ser ut som han er homofil, snakker som en homofil, har kroppsspråk som en homofil, kler seg "feminimt" og til og med har hull i ørene og bruker smykker men som så videre sier at han IKKE er homofil og er trygg på sin egne legning da begynner jeg å lure på om noen kødder med meg, om det er tilfelle er det bare morsomt det altså.