Kanskje du burde besøke Oslo litt oftere enn hvert tiår
Tja, du har rett, det er faktisk over ti år siden jeg var så uheldig å besøke Oslo, det frister liksom ikke lenger å besøke byen, av flere flere grunner.
Når det gjelder UK er det et konservativt samfunn på godt og vondt, skoleelever har uniform, noe jeg syns er utelukkende positivt, men det er også forbudt med langt hår for gutter, forbudt med sminke, pynt og det er heller ikke lov å dukke opp på skolen med f.eks hår som er farget i ekstreme farger.
Greit nok at Boy George ser ut som han gjør, men han er tross alt homofil og i tillegg artist så det er ikke akkurat eksempel på en vanlig brite.
Bilder fra britiske nattklubber i visse strøk av visse byer kan være sjokkerende for en konservativ brite, men siden UK er et klassesamfunn går det greit, så lenge man vet sin plass.
Er selv vokst opp i bygdenorge, og husker godt hvordan det var da vi reiste på russetreff østafjells på 80-tallet, en kompis hadde russedress med logo fra et kjent traktormerke, noe vi bygdegutta ikke hadde noen problemer med, helt til vi møtte en sveisen oslogutt med pannebånd, halvlangt hår og kuuule solbriller, han lo så han skrek av traktormerket, greit nok vi tok igjen med å påpeke at han burde holde kjeft med sitt feminime pannebånd etc, men vi delte likevel øl og skiftes som venner.
At man kritiserer folk som skiller seg ut er helt normalt, slik har det alltid vært og slik kommer det alltid til å være, det er ikke personlig ment vet dere!
Det bør være høyt under taket i et slikt forum syns jeg.
Jeg skriver også av og til på et bilforum, om en av gutta hadde lagt ut bilder av sine nye rosa felger med pålimte glassperler rundt kanten tenker jeg det hadde blitt et æsj eller to, uten av noen hadde gått av skaftet av den grunn.