Armbånd for menn

Mindre variant av etterhvert kjent tema:

B375B76C-C273-4A6A-BD94-BE5A7FA298FC-956-0000004A5ED14B34_zps37b3fa9e.jpg

Men flotte kataloger, da. Fikk veldig lyst på en Nomos...

Todda

Både katalog, pusseklut og verktøy for å bytte reim med var av høy klasse:cool:
Armbåndet er gitt til junior.....

...hvorfor i all verden er det ikke en Nomos-forahandler i Norge?

Fikk nomos armbåndet i går, og.... ja. La oss for NOMOS sin skyld håpe at klokkene er av bedre kvalitet. :)

Søppel here i come!

Redigert:
Jeg fikk min i dag, også. Flott katalog og i det hele tatt veldig go presentasjon av pakken. Men armbåndet er jo rent crap. Veldig langt og ikke noe pent.

Det er litt av hvert tidssonen får en til å prøve...

Etter å ha vær skaptilskuer i denne tråden har jeg nå fått et par armbånd for å prøve det ut. Vet enda ikke heeeelt hva jeg syns..
DSC_0505_zps3041a894.jpg

Da har NOMOS armbåndet endelig kommet.
Jeg feirer anledningen med et passende bilde.
Håper at kvaliteten på klokkene er av et annet kaliber. Fikk dog en del kule brosjyrer og bøker som alltids er hyggelig å bla igjennom.
5AEDEB74-3745-4D86-9EDF-C7F346A06C9F-4222-000003D9831DF300_zps063c34a6.jpg

Håper at kvaliteten på klokkene er av et annet kaliber. Fikk dog en del kule brosjyrer og bøker som alltids er hyggelig å bla igjennom.

Brosjyrene var definitivt det beste med den pakken! Så rart at det gikk såppass lang tid før du fikk det. Jeg fikk dobbelt opp med både brosjyrer og armbånd for lenge siden.

Fint armbånd, men "buksa" var vel litt kort
5AEDEB74-3745-4D86-9EDF-C7F346A06C9F-4222-000003D9831DF300_zps063c34a6.jpg

• Liker
Reaksjoner: Nicolai
Når du kjøpte fra kieljamespatrick, målte du stramt el løst rundt håndleddet for å finne str? @Tagliano

Redigert av en moderator:
Jeg målte ganske stramt, men synes de ble i minste laget, så ikke tight til for godt.
Bedre med litt slakk:)
@Nille87

Oppdaget trenden med paracord armbånd i går. Dette er armbånd laget av fallskjermsnor og amerikanske soldater har laget dem en god stund. Fikk tak i noen meter i går og måtte jo teste å lage selv :)

20131011_083541.jpg

Oppdaget trenden med paracord armbånd i går. Dette er armbånd laget av fallskjermsnor og amerikanske soldater har laget dem en god stund. Fikk tak i noen meter i går og måtte jo teste å lage selv :)

20131011_083541.jpg

Dette kan jeg like! Paracord er mandig da hver tråd kan deles i 7 og hjelpe deg ut av allslags situasjoner:) du vurderer ikke å starte å selge disse?

Og ikke minst så tåler den masse. Finnes vel en del som selger de allerede, men er det noen som har lyst på så kan jeg godt lage :) Så noen stilige hundehalsbånd, men jeg har ikke hund så får ikke testet