Armbånd for menn

Laget ett til en kompis i ettermiddag

1390772_10153318082145366_261204783_n.jpg

Må jo sies å være vellykket! Noen planer om å forsøke deg på å mekke en klokkereim?

Det ble prøvd tidligere i går, men resultatet ble ikke helt som forventet. En kombinasjon av at det er vanskelig å få rett lengde på reimen og det at man går rett fra å flette mønster til å føre trådene under klokken som gjorde hele innretningen litt skeiv gjorde at jeg la hele greia på hylle til det en vakker dag kommer en PAM inn i samlingen

Slenger ut et bilde av det siste armbåndet jeg har laget. Dette er en dronninglenke og det har gått med ca 200 ringer hvis jeg har klart å telle riktig

20131030_105811.jpg

Det ble prøvd tidligere i går, men resultatet ble ikke helt som forventet. En kombinasjon av at det er vanskelig å få rett lengde på reimen og det at man går rett fra å flette mønster til å føre trådene under klokken som gjorde hele innretningen litt skeiv gjorde at jeg la hele greia på hylle til det en vakker dag kommer en PAM inn i samlingen

Skal du lage rem lønner det seg å lage 2 separate fletter og sette de sammen med lås

Veldig tøff! Laget selv eller kjøpt?

Takk for det, @Olando!

Innen armbånd"verdenen" er ofte det enkle det beste for min del; - her en lærreim i kombinasjon med tre fargerike hyssinger.
Pent og nøysomt satt sammen av ei jente som mente dette var vennskapsbåndet jeg bare "måtte" bære.
Da gjør jeg det....:eek:

PS!
Det kule er at det passer utmerket til alle antrekk, - og særlig piffer opp min hverdagslige, smått formelle, dress-stil. Bruker det derfor daglig.

Redigert av en moderator:
Veldig tøft uansett:) tror jeg må emulere litt om det er greit. Liker både klokkereimene og armbåndene mine litt slitt og caual:)

Redigert:
lOLsMNr.jpg

iYM6jDc.jpg

RGSBQRt.jpg

auPXmPR.jpg

Typisk min flaks ble den selvfølgelig 5mm for kort! :mad:

Gis bort til noen med 44mm luminor kasse og 17,5-18,5 omkrets rundt håndleddet ( Send PM )

• Liker
Reaksjoner: Hopalong