Om man liker designet er jo høyst subjektivt. At AP er langt mer "bang for bucks" enn, nesten alle, andre klokkemerker burde være innlysende for de fleste litt over middels interesserte
Ikke bare produserer de med utrolig finish og kvalitet, de lager de lekreste inhouseverk. Og i motsetning til nesten alle produsenter med bittelitt volum er de blant de få som faktisk ikke er kjøpt opp av en større gruppering. Det er like langt fra Seiko til Rolex som fra Rolex til AP IMO
Om man liker designet er jo høyst subjektivt. At AP er langt mer "bang for bucks" enn, nesten alle, andre klokkemerker burde være innlysende for de fleste litt over middels interesserte
Ikke bare produserer de med utrolig finish og kvalitet, de lager de lekreste inhouseverk. Og i motsetning til nesten alle produsenter med bittelitt volum er de blant de få som faktisk ikke er kjøpt opp av en større gruppering. Det er like langt fra Seiko til Rolex som fra Rolex til AP IMO
Rolex: overpriset eller grailemne? Rart hvordan Rolex alltid stjeler oppmerksomheten i en klokkediskusjon
Og i motsetning til nesten alle produsenter med bittelitt volum er de blant de få som faktisk ikke er kjøpt opp av en større gruppering. Det er like langt fra Seiko til Rolex som fra Rolex til AP IMO
The agreement does not in any way impact the continued independence of Audemars Piguet.
Når det gjelder hva ting koster blant high end ur blir det egentlig (ofte) bare satt en pris for å matche segmentet man sikter til. Det er klart at man får det lille ekstra med tanke på relativt lite kvantum vs masseproduksjon, eksklusivitet, komplikasjoner osv, men hva du får for pengene henger egentlig ikke på greip.
Jeg vil si "overpriset" som veldig mye annet i klokke bransjen. Er det verdt det? Ja, Jeg elsker Royal Oak serien. Noen av det diggeste som er å oppdrive av ur og urverk. Klassisk design fra en av de store. Et grailemne for meg.
Det er mye sannhet i det du skriver her, thollefs1
Her er et par kjappe mobilbilder av min 15300, tatt nesten akkurat. En keeper
Helt nydelig sjuli og takk til deg også moore. Dere sitter på de to modellene jeg faktisk har mest lyst på for tiden. Hvordan kan man ikke like?