Audemars Piguet-tråden

Flott verk...
Knøttlite.

20151214_235507.jpg
 
  • Liker
Reaksjoner: Rød
Er det flere enn meg som har inntrykk av at AP er typiske klokker for "partysvensker" ? Hver gang jeg er i Bond Street står det svensker av nevnte kategori og ser i AP vinduene.
 
Er det flere enn meg som har inntrykk av at AP er typiske klokker for "partysvensker" ? Hver gang jeg er i Bond Street står det svensker av nevnte kategori og ser i AP vinduene.

http://www.tidssonen.no/forum/threads/unboxing-av-den-tøffeste-klokken-jeg-vet-om.16562/

Synd bildene er borte. Det var en "Bumble Bee" du unboxet her. Rart hvordan smaken forandrer seg ;)

Havvo:
Helt siden jeg fikk Rubberclad på hånden har det bare vært ett merke for meg som kan få frem en slik godfølelse som savner sidestykke. Det er rett og slett noe helt spesielt med AP for meg..


Mitt favorittmerke.

Tusen takk for alle gratulasjoner! Såvidt "vi" vet finnes det bare 3 stk av "humla" i Norge. Mogens har nå for salg en av disse. (Jeg kjøpte en annen). For å si det sånn: her bør noen kjenne sin besøkelsestid ! Dette er det absolutt råeste jeg noen gang har hatt på armen. Karbon finishen er bare helt utrolig fin og klokka veier ingen ting! Kjenner ikke at jeg har den på armen omtrent. Urverket er fullstendig inhouse AP (3126) og bezel er keramisk. Hornbacken klokken står på er av en slik kvalitet at jeg aldri har sett liknende. Alle mine 20 Panerai remmer virker veldig jalla i forhold til dette nivået. De gule tallene på skiven har en meget bra lume og baklokket er så tøft at jeg skal ikke begynne å fortelle om det engang. Nei, dette var rett og slett saker så til de grader! Godfølelsen er til å ta og føle på!

Status etter en ukes tid: dette er bare den råeste klokken jeg har hatt!!!
 
Er det flere enn meg som har inntrykk av at AP er typiske klokker for "partysvensker" ? Hver gang jeg er i Bond Street står det svensker av nevnte kategori og ser i AP vinduene.

Hehe. Fel, numera är vi på Blancpain. Som mycket annat så blir det nog populärt i norge också, bara lite senare! ;)

Men är iofs enig med dig. AP har endel tacky och flashy modeller som attraherar en spesifik målgrupp. Rubber Clad och Bumble Bee är ett par fina exempel på det :rolleyes::cool::p
 
Enda verre for min del da det er rett og slett noe helt spesielt med Breitling for meg :) Når det er sagt så er den nye til Kamil helt suveren. Bumblebee var jeg skeptisk til og takket nei til de som ble tilbudt meg når de var populære, men disse nye, spesielt Safari utgaven liker jeg.
 
  • Liker
Reaksjoner: Kamil