Audemars Piguet-tråden

Har så lyst på!! Har ventet i over to mnd.er på min. Men må nok vente til over sommeren for å få min box freshe :(

15202-1240?
Hvor står du på venteliste?
Selv står jeg i kø hos Bjerke, men den kølappen er visst ikke verdt ordene den er sagt med engang:(
 
image2.JPG
 
Har Bjerke sluttet som AD av AP?
Og i såfall, er det ingen AD igjen i Norge?
Det står fremdeles at Bjerke er AD på hjemmesiden til AP, men AP er fjernet fra listen over merker Bjerke fører på deres hjemmeside.

Noen?
 
Noen som har prisliste eller oversikt over hva 15400 koster nå vs. 15202 i utlandet?

The 15400ST
17,990 euros inc. vat.

15202ST ink vat
22,990 euros inc. vat

Disse prisene er fra Belgia. Belgisk moms er på 21%.
 
The 15400ST
17,990 euros inc. vat.

15202ST ink vat
22,990 euros inc. vat

Disse prisene er fra Belgia. Belgisk moms er på 21%.

Tusen takk skal du ha. Er det sånn å forstå at jeg da kan få 21% tilbake før jeg legger på 25% inn til Norge?
 
Siste info ang AP situasjonen : Bjerke tar for øyeblikket imot AP`er for service og sender til Belgia enn så lenge :D
 
Tusen takk skal du ha. Er det sånn å forstå at jeg da kan få 21% tilbake før jeg legger på 25% inn til Norge?
Kanskje ikke helt.
Håndterer du VAT refusjonen selv eller via speditør (pluss kost) så ja, men tar du turen og benytter Bleu e.l da tar de 5-6% provisjon:(
 
Kanskje ikke helt.
Håndterer du VAT refusjonen selv eller via speditør (pluss kost) så ja, men tar du turen og benytter Bleu e.l da tar de 5-6% provisjon:(

Hmm.. Dette kan jeg ikke nok om merker jeg. For å ta VAT refusjonen selv som du sier, hvordan går jeg frem da? 5-6% i provisjon føler jeg kan bli i overkant mye her :p

(Skal ikke stjele mer plass i topicen etter dette, så takk på forhånd :))
 
Hmm.. Dette kan jeg ikke nok om merker jeg. For å ta VAT refusjonen selv som du sier, hvordan går jeg frem da? 5-6% i provisjon føler jeg kan bli i overkant mye her :p

(Skal ikke stjele mer plass i topicen etter dette, så takk på forhånd :))

Ta på export så blir det minus 21 % belgisk mva, pluss 25 % norsk mva.
 
  • Liker
Reaksjoner: TubaTom