Legg ved bilder da og del erfaringene du har hatt så langt? Har enda tilgode å se noen legge ut bilder av den hvite i Norge enda..
...selv om den ennå ikke er mottattHæ? Jeg er fortsatt i ekstase av min hvite.
Legg ved bilder da og del erfaringene du har hatt så langt? Har enda tilgode å se noen legge ut bilder av den hvite i Norge enda..
...selv om den ennå ikke er mottattHæ? Jeg er fortsatt i ekstase av min hvite.
Nei, det har jeg nok ikke AD skal gravere inn "Ulrikke" på baksiden. Planen er at datteren min skal få den om noen år. Flipping ble det slutt på når Journe kom i hus.
Jeg har to.
Hehe. Jeg liker å fyre opp litt.
Til dere hårsåre Daytona-suckers: jeg liker Daytona og jeg står på venteliste selv. Liker både sort og hvit, så jeg håper den hvite skiven blir å få tak i løst etter hvert.
Noen som har info hvor mange 116500 som er levert i Norge? Er det levert noen med hvit skive i det hele tatt enda?
Kan jo hende flere får samme dilema etter hvert, (og om man står på venteliste hos flere så vil man kanskje ha en av hver om man da er så heldig å få tilbudet).Kunne fått sort Daytona i dag
Valgte å vente på hvit
Du hadde fått solgt den på dagen og tjent på det. Og så gjør du det ikke. Respekt. Dette er klokkeglede og sånt betyr mye i min bok.Jeg kunne sikkert vært kynisk og tatt den og videresolgt med et pent påslag, men slik gidder jeg ikke gjøre mot det som sannsynligvis er en annen hyggelig TSer
Du kommer til å angreKunne fått sort Daytona i dag
Valgte å vente på hvit
Jeg kunne sikkert vært kynisk og tatt den og videresolgt med et pent påslag, men slik gidder jeg ikke gjøre mot det som sannsynligvis er en annen hyggelig TSer