Basel rykter

Medlem
13. mars 2008
Innlegg
148
Snappet akkurat opp noen (ubekreftete) rykter om ny Explorer og ny (og større?) Daytona. Kan ta feil, men om vi får se en ny og større Daytona vil i alle fall jeg begynne å vurdere Rolex igjen...
 
Har på følelsen at Basel-messen kommer til å medføre kraftige inngrep på min konto..
 
Åpner vel den 24 mars, så er ikke så lenge til noen av de rykter vi hører og de forventninger og spådommene vi har kan åpenbare seg :) Spennende rykter om Rolex det der, som så mye annet. Gleder meg til å se hva som kommer fra de ulike produsentene! Ryktene sier vel at oversized størrelsene er på vei tilbake og vi får mer moderate størrelser, mye pga det asiatiske markedets "krav".. Men hvem vet, jeg gleder meg i alle fall til å se.. Bring it on :p
 
Fikk en mail fra Rolex som kunne fortelle meg at det kommer en ny modell i år :p


Subtona

D-D1.jpg


Kilde: TRF
 
Større Daytona er drømmen min. Problemet blir vel at om den kommer så blir prisen rundt 90k sikkert. Og det er drøyt
 
Det hadde vært artig med en ny Daytona :D Men for min egen del hadde jeg vært mer interessert i en "heritage"-modell a la Tudor, i stedet for en større kasse ... Skulle nok funnet plass til en Newman Daytona med svart tachybezel :cool:
 
Subtona :D

Tror ikke rolex kommer til å produsere den, nei. Kundene deres trenger bare én måte å time eggekokingen på. Og da holder det med en av delene, bezel eller chrono. :p
 
Ser ikke helt verdien av å spekulere i hva Basel bringer, så tett opp i Basel som vi er nå... Utover underholdningsverdien, selvsagt ;) Dette er vel for øvrig 3. eller 4. tråden siden nyttår rundt dette temaet?

Rolex er tett som en kondom og alle rykter er nettopp det; rykter. Det er mange rykter der ute, som bl.a. at 14060 blir til 114060 (maxikasse og keramisk bezel), at Explorer II kommer med maxikasse og oransje gmt-hånd og at Explorer får større visere. Videre spekuleres det i om Daytona kommer med dato (den dagen det snør i helvete) og om det blir mulig å få tak i tofarget keramisk bezel-insert til GMT-Masteren (coke, pepsi).

Men, igjen; det er bare rykter... Jeg sitter i hvert fall klistret foran pc´en på førstkommende torsdag og scanner etter de første bildene som legges ut :)

Subtona? Hehe... Er det Jocke som har vært inne i photoshop igjen? :p

Subtonaen finnes nesten allerede, bare et par modifikasjoner som skal til:

image.php
 
Kommer exploreren med lengre visere nå mistenker jeg Rolex for å forsøke å konstruere en ettertraktet overgangsmodell for framtiden... "Short hand Explorer".. :p
 
De siste ryktene går nå på denne:

1300378568-370.jpg


Navnevalgene står mellom:

Rolex Grande Notoriously Complicated

og

The DeepDatetonaDayMasterGMT
 
Hvorfor har ikke Daytona dato? Det er iallefall, for min del, et kraftig ankepunkt mot å ikke kjøpe klokken..
 
De siste ryktene går nå på denne:

1300378568-370.jpg


Navnevalgene står mellom:

Rolex Grande Notoriously Complicated

og

The DeepDatetonaDayMasterGMT

Her har du vært kreativ, jayeff! ;)

Aner det meg at du ikke har sans for DeepSea'n? Jeg liker'n!