Basel rykter

Hi hi hi. Sjekk det bildet her. Ser ut som en Explorer nederst til høyre på bildet.
Har den fått lengre visere? :D

DSC_0059-1.jpg


(rappet fra WUS)
 
Hi hi hi. Sjekk det bildet her. Ser ut som en Explorer nederst til høyre på bildet.
Har den fått lengre visere? :D

DSC_0059-1.jpg


(rappet fra WUS)

Ikke godt å si ut fra det bildet, men det ser ikke slik ut...
 
Jeg venter fortsatt på gulroten :)

Lurer på om lugsa er 20, 21 eller 22mm på Exlorer II...?
 
Ja, hehe... Tror det er større sjangs for å se påskeharen neste mnd enn å se en ny pepsi :p

Jeg har ikke den voldsomme troen på en pepsi GMT, men samtidig kan jeg ikke tenke meg at Rolex har røpet ALT heller... Skal bli spennende å se når de åpner i morgen :D
 
ja, det blir spennende. Kan vi se for oss et sted mellom 50-55k etter neste prisstigning?

Jeg tipper rundt 50. Og så vil jo de andre modellene stige tilsvarende. Kanskje rundt 60 for lv og 56 for ln subc?
 
Explorer II, vil den komme raskere til forhandlere enn hva 116610 gjorde i fjor? Denne har vel vært i produksjon i godt over ett år, og bør ligge klar til shipout allerede.
 
Og nå ligger de på sidene til Rolex med fantastiske bilder og filmer!

Skuffet at exploreren var 42 mm samt at den også burde nærmet seg 1655 mere med fonter og visere. Samt skuffet over at daytonaen ikke kom i børstet stål. Kanskje til neste år. Man kan ikke alltid få det man ønsker samt at smaken nok vil kunne tilpasse seg...
 
Da har jeg sendt mail til en klokkepusher om og holde av en Explorer til meg.

Skal ikke selge en nyre (bra blogg) men jeg dropper Ipad 2...

;)