Basel rykter

Ser ikke bort i fra at noen av disse havner i unboxingtråder her utover året, nei.

ExpII trenges ikke mange millisekundene på å falle i smak, gitt....
Ang Daytona havner nok jeg i klanen som liker den nåværende best. Dette blir nok for voldsomt, IMO. I alle fall basert på disse bildene.
 
Har alltid hatt sansen for den hvite Exlorer II, men den nye svarte ser vanvittig bra ut.

Rolex har tatt et skritt i riktig retning å gjort Daytonaen mer sporty med den svarte (keramisk?) bezelen, men skulle likt å sett enten svarte subdials, eller svart ring rundt subdialsene på den hvite skiven.

Blir spennende å se de offisielle bildene :D
 
Synes ikke DAytonaen var spes pen...alt for mye tekst på skiven og litt vel mørtk. liker den med polert bezel. er det også (generell) tendens til økning strl hos rolex? ikke bra...:confused::(
 
er det også (generell) tendens til økning strl hos rolex? ikke bra...:confused::(

Nei altså...:confused::confused: DSSD, keramiske suben og GMT Master, Explorer I, Datejust II. At Rolex fortsetter oppfetingen burde ikke overraske:):) Det er vel på høy tid å få de siste dameurene ut av porteføljen;)
 
Den sorte bezelen på Daytonaen syntes jeg ikke noe om..

42mm explorer II med maxi case trenger nok en lang modningstid hos meg før den faller i smak..
 
fy f-n va bra ... :D:D:D
Nu er bare spörsmålet om det blir ny motorsykkel eller dem her 2.....

DSC_2006.jpg


800c18c2.jpg
 
Ser vel ut som det er keramisk bezel på den daytonaen ikke polert. Eller er det bare mine øyne?
 
Synes disse er litt frekke. Må la inntrykket sette seg litt før jeg kan gjøre meg opp en ukvalifisert mening.;)

(Bilder rappet fra TZ)

Basel2011TUDOR_Fastrider_42000_2.jpg


Basel2011TUDOR_Fastrider_42000_4.jpg
 
explorer II

Er det noen som har peiling på når denne vil være mulig å få kjøpt?