Basel rykter

Dette hadde vært noe ;)

Helt klart. Tar du vekk den røde skriften, så er det faktisk en god sjangse for at du får ønske ditt oppfylt i år :D

Mitt største ønske for årets utgivelser:

1116710matt_pepsi.jpg


Men mye tyder på at denne kommer i år :(

5540982098_48191a9d76_b.jpg


:D
 
Kjære Rolex, kan vi få noe som er bare bittelittegranne større? Bare bittelitt. Og ikke så topptung som deepsea. Jeg lover å handle....
 
Spennende!

Ut fra tidligere år, hvor lang tid går det før nyhetene blir tilgjengelig?

Min hukommelse er som en gullfisk og tålmodigheten er som en 5-åring!
 
ny rolex

da har rolex lagt ut en liten video på hjemmesiden sin , med detaljer av ny klokke som blir lansert på messen.
vanskelig å se utifra bildene hva det kan være, men det kan se ut som en sports rolex med supercase, siden lenken er blank på siden er det nok ikke submariner. De klokkene i sports serien som ikke har supercase er daytona og explorer 2 .
Jeg vil i allefall være på messa da det åpner på tordag morgen, finner jeg wifi skal laste opp bilder på forumet.

roger sveian
 
da har rolex lagt ut en liten video på hjemmesiden sin , med detaljer av ny klokke som blir lansert på messen.
vanskelig å se utifra bildene hva det kan være, men det kan se ut som en sports rolex med supercase, siden lenken er blank på siden er det nok ikke submariner. De klokkene i sports serien som ikke har supercase er daytona og explorer 2 .
Jeg vil i allefall være på messa da det åpner på tordag morgen, finner jeg wifi skal laste opp bilder på forumet.

roger sveian

Ser man etter på videoen, ser man at det er 3 stk "prikker" under "rolex kronen" på kronen.. = Tripple lock.. DVS at det enten er en ny SUB eller SEADW..

Fingrene krysset for en 114060 No date MAXI....
 
Dette året har gått fort! Ikke lenge siden jeg satt å tenkte på "Because it`s there".
 
Noen modeller Rolex vil lansere i Basel..

...iflg TTT. Tok meg den frihet å sakse bilder og tekst Jocke har lagt ut :p

Explorer II; ser ut som "maxi case", men ingen TripLock.
ut2kh.png


TT YM II
2j29mgx.png


Daytona; Har varit snack om 42mm, men det kan man ju inte se på bilden om det är. Glasringen ser lite bredare ut än vanligt.
35a8x2b.png
 
Spekulasjoner er og blir spekulasjoner... Men, om to dager vet vi svaret :D
 
Dette blir spennende!

Kommer det en Pepsi-utgave med ceramic bezel, så skal jeg love å kjøpe en! ;)

Er iallefall lov å håpe... :D
 
Jeg liker Rolex best uten dato faktisk, selv om jeg innrømmer at det er upraktisk noen ganger:D
 
Fet - men hvorfor har de ikke dato på Daytonaen? Der mister de meg som kunde iallefall.. :(

Det ble diskutert i en tidligere tråd. Dato på Daytonaen vil bli rotete, samt at det bryter med konseptet for klokka ;)
 
Får ta meg en søkerunde i forumet, jeg da! ;) Takk for svar, jayeff!

Trenger i grunnen ikke det.

Svaret er ganske enkelt:

"Rolex was, and remains today, a sponsor of the 24 Hours of Daytona race at the time, and named its chronograph watch after that famous race"

http://en.wikipedia.org/wiki/Rolex_Daytona

Man trenger ikke datofunksjon på en klokke som er laget for å måle hastighet og time runder :) Man skal kjøre j..... sakte for at man skal bruke datofunksjonen til å måle hastigheten :p