BaselWorld 2011 - samletråd

Synes POen var utrolig kul i blått med nye visere/indekser og liquid metal bezel :D Må si jeg ble skuffet over at den blir i titan..

Remmen synes jeg også kledde klokken utrolig godt!

Blir vel en drøy pris på den antagelig...

Liker den nye POen men som jeg skrev i omega forumet skal den etter sigende bli 45,5mm, selv om jeg ikke helt forstår hvordan mtp dial layout osv.

Hentet litt fra Omegaforumet der ChristiaN startet litt med det vi er inne på her om Omega og ikke misnt PO ;)

Ikke mine funn dessverre, men WUS har en flott tråd.
Blant annet et par nye, blå POer og div annet snacks. Likte selv den nye PO Chronoen.... nydelige greier :)

http://forums.watchuseek.com/f20/new-baselworld-page-omegas-website-520215.html

Konge! Gleder meg til å få se mer bilder av dette :) Men dette kommer trolig til å bli dyrt, ut i fra videoen er det nå laget" chronoversjon av co-axial 8500 caliberet" som det ser ut som da sitter i ny PO Chrono + den nye Speedmasteren der. Pluss at jeg er 98,8% sikker på at det sitter caliber 8500 i den blå PO`en!

Jepp, tror du har helt rett i det. Chronoversjonen av 8500 er jo en helt egen movement basert på det samme designet. Ingenting med 8500 har vært i nærheten av "billig" så langt :-/.

Men var vanvittig stilig med bare to subdials og fortsatt telling av timer, sekunder og minutter. Likte den vrien veldig godt.

Får se hvordan dette blir i real life, ikke at jeg kan kjøpe noen av disse hos AD med det første uansett, men er stygt redd for at ny PO Chrono fort kan bikke både 60 og 70 gærninger. Og da er det himla kostbart. PO Chrono i dag med 33* verket koster jo under 50'.

Omega har dog jobbet en stund med å bruke mindre ETA, være mer ekslusive og koste mer. Så dette er vel kjapt "according to plan" ;).

Edit; PO Chronoen er på 45,5mm :(.

Btw er caliber 8500 i nye PO, i tråd med Omegas visjoner i nyere tid ...

Jeg synes det er rart at det ikke kom en oppdatert Submariner ND i år. Skulle tro den var neste i køen siden Submarined Date ble oppdatert i fjor?

Patek Philippe Aquanaut Ref. 5164
patek-5164_5.jpg

Mer info her. og her. Pris anslås til å ligge på $ 32 300. Jeg vet ihvertfall at hvis jeg skulle hatt en GMT klokke til den prisen hadde jeg IKKE valgt denne :)

Tudor Heritage Advisor
TudorAdvisor.jpg

Mer info her.

Og når du trodde Rolex hadde monopol på dårlig smak...

så dukker denne lille lekkerbisken opp...:D

BigBangLeopard.jpg

Å milde himmel! Man kan i hvert fall ikke beskylde Hublot for å være nyskapende når man ser på denne klokken...

Vet ikke helt hva jeg synes om de viserne. Eller jo det vet jeg, jeg liker de ikke.