Ikke mine funn dessverre, men WUS har en flott tråd.
Blant annet et par nye, blå POer og div annet snacks. Likte selv den nye PO Chronoen.... nydelige greier
http://forums.watchuseek.com/f20/new-baselworld-page-omegas-website-520215.html
Konge! Gleder meg til å få se mer bilder av dette Men dette kommer trolig til å bli dyrt, ut i fra videoen er det nå laget" chronoversjon av co-axial 8500 caliberet" som det ser ut som da sitter i ny PO Chrono + den nye Speedmasteren der. Pluss at jeg er 98,8% sikker på at det sitter caliber 8500 i den blå PO`en!
Jepp, tror du har helt rett i det. Chronoversjonen av 8500 er jo en helt egen movement basert på det samme designet. Ingenting med 8500 har vært i nærheten av "billig" så langt :-/.
Men var vanvittig stilig med bare to subdials og fortsatt telling av timer, sekunder og minutter. Likte den vrien veldig godt.
Får se hvordan dette blir i real life, ikke at jeg kan kjøpe noen av disse hos AD med det første uansett, men er stygt redd for at ny PO Chrono fort kan bikke både 60 og 70 gærninger. Og da er det himla kostbart. PO Chrono i dag med 33* verket koster jo under 50'.
Omega har dog jobbet en stund med å bruke mindre ETA, være mer ekslusive og koste mer. Så dette er vel kjapt "according to plan" .
Edit; PO Chronoen er på 45,5mm .
så dukker denne lille lekkerbisken opp...
Glashütte følger opp Senator Sixties med...
...Senator Seventies:
Her jeg sitter, er juryen fremdeles ute.
Liker denne, jeg!
TAG Heuer Monza Automatic Chronograph
Den hublot'en er vel photoshoppet, og takk gud for det