BaselWorld 2011 - samletråd

Nye Stowa Flieger chrono.
Denne var skikkelig stilig synes jeg.
Flieger_Chrono_1.jpg

Flieger_Chrono_Detail_2.jpg

Flieger_Chrono_Detail_3.jpg

41mm diameter
Valjoux 7753 in mono-compax configuration
.:D

Omega befester virkelig sin posisjon i urenes eliteserie med dette verket!:D

[video=youtube;CnZgC3iU6_c]http://www.youtube.com/watch?v=CnZgC3iU6_c[/video]

The new TUDOR Heritage Advisor is the latest addition to the TUDOR Heritage line, which was launched in 2010 and draws its inspiration from the brand's past, reinterpreting its most iconic models. At the crossroads of style and technology, the 2011 Advisor is a modern version of the emblematic 1957 alarm watch and a true expression of TUDOR's vintage spirit. Kikker litt på Vintage Tudor muligens :cool:

Jeg syntes faktisk ikke den er noe fin.. Den hvite ser hvertfall helt feil ut for mine øyne... De er for stor...

På hånden til han hodinkee journalisten kanskje, den gamle på 38mm blir jo nesten for stor (lug-til-lug) til han...

Denne vil nok se en god del mindre ut enn Breitlingen din.

Hm.. Jeg burde ha endret fargen på skriften til hvitt også. ;)

Jeg gleder meg til å prøve den på.. Men syntes fortsatt at enkelte av forholdene på urskiven og slikt ser litt rart ut.. Kanskje fordi jeg er en tradisjonell, konservativ grinebiter som misliker all forandring sålenge den ikke er i tråd med tradisjon. :mrgreen:

The new TUDOR Heritage Advisor is the latest addition to the TUDOR Heritage line, which was launched in 2010 and draws its inspiration from the brand's past, reinterpreting its most iconic models. At the crossroads of style and technology, the 2011 Advisor is a modern version of the emblematic 1957 alarm watch and a true expression of TUDOR's vintage spirit. Kikker litt på Vintage Tudor muligens :cool:

Noen som har sett hvor mye denne kommer til å koste eller som tørr og tippe :confused:

Jeg syntes faktisk ikke den er noe fin.. Den hvite ser hvertfall helt feil ut for mine øyne... De er for stor...

male31-male-smiley-whistle-smiley-emoticon-000073-large.gif

Må si att sett flere wristshots nå på bland annet TZ, så håller jeg med att nye explorern ser oppblåst ut :cry: og alldeles for bling-flash (for en explorer)...
Annen besvikelse var att nye PO chronon kun kommer i 45mm störrelsen ..

Zenith kommer med en ikke-limitert utgave av Striking 10th:

11_0322_ZENITH_ElPrimeroStratosStriking3.jpg

Stratos Striking 10th. Holder en partisk knapp på forgjengeren.