BaselWorld 2011 - samletråd

Og bildene av den nye Explorer II til Rolex fikk meg til å få enda mer lyst på... ...forgjengeren. I det konservative hjørnet i dag, muligens.

Zenith kommer med en ikke-limitert utgave av Striking 10th:

11_0322_ZENITH_ElPrimeroStratosStriking3.jpg

Stratos Striking 10th. Holder en partisk knapp på forgjengeren.

Enig med du!

Den der ble en blanding av mye rart, som ikke passer sammen...

Zenith kommer med en ikke-limitert utgave av Striking 10th:

http://www.worldtempus.com/fileadmin/user_upload/images/news_pics_2011/11_0316_0331/11_0322_ZENITH_ElPrimeroStratosStriking3.jpg[IMG]

Stratos Striking 10th. Holder en partisk knapp på forgjengeren.[/QUOTE]

Holder en upartisk knapp på forgjengeren. (Noen som er overrasket nå? :p)

Jeg vet ikke helt hva jeg skal synes. Rolex modellene på 40mm er jo en perfekt størrelse. Det er mer klassisk. Riktig.

Men dette er jo en sportsmodell. Tykkelsen på viserne ville sett feil ut på en mindre urskive. Tror ikke dette er en bommert av Rolex, men mange trenger nok tid på å like den. Det er jo mange som ikke likte den nye kassen på keramikk modellene, som endret mening med tiden.

Denne må prøves på handa før jeg kan si helt sikkert hva jeg synes. Jeg er veldig spent :) Av de to modellene, så kan jeg si at den hvite faller mest i smak.

Jeg nyter å lese reisebeskrivelsene hans :) Engelsken er håpløs, men gutten har glimt i øyet og er en eventyrer.

Og så tror jeg at han er rimelig well-connected...

Enig i alt du skriver her, Jayeff :)
Hadde ikke gjort noe og slått kloa i en av de tre WG Subbene som var avbildet. Dessuten, som Hopalong har nevnt tidligere, GO Seventies er nice!

Enig i alt du skriver her, Jayeff :)
Hadde ikke gjort noe og slått kloa i en av de tre WG Subbene som var avbildet. Dessuten, som Hopalong har nevnt tidligere, GO Seventies er nice!

Ja, GO hadde mye flott :)

Tror faktisk de tre sub´ene er en 116619, en 116618 og en 116613, men det var vanskelig å avgjøre med det lyset som var der.

Ja, GO hadde mye flott :)

Tror faktisk de tre sub´ene er en 116619, en 116618 og en 116613, men det var vanskelig å avgjøre med det lyset som var der.

Hmm...du kan ha rett i det. Vanskelig å si.
Apropos var det lyset som fintet meg ut, trodde jo en stund det dukket opp en ExpII med "dypblå" skive. Var jo for svarte en sort skive :twisted:

Stowa marine original med Durowe-verk lansert (igjen). Skal vissnok gå an å bestille en denne gang.:roll::razz:
Marine-Original-1.jpg

Marine-Original-2.jpg

Ellers kommer Stowa med denne chrono'en.
Chrono-1938-1.jpg

Chrono-1938-2.jpg

Noen som vet når Hamilton pan europ kommer til salgs og evt hvor? Frekk sommerklokke:)

Fjorårets LE fra Hamilton, X-Landing, kunne bare spesialbestilles fra AD, og var visstnok rimelig vanskelig å få fatt i. Du finner den f.eks. ikke på bukta slik som øvrige mod. Noen gråmarkedsforhandlere har den, uten de rabattene man vanligvis finner på Ham.-mod.

Tipper Pan Europ lider samme skjebne, kan vel skaffes via AD i utlandet utpå høsten en gang.

Her var det mye lekkert. Hva er folkets syn på inngravering av modellnummeret mellom lugsa? Personlig synes jeg det er kult, et friskt pust uten at det gjør for mye ut av seg.

Jeg liker det ikke. Det passer ikke inn i det ellers helt stilrene designet IMO.