BASELWORLD 2012 (8. - 15. mars)

De pleier å være på plass i montrene når messen åpner, så 8. mars er nok bloggene fulle av bilder :)

Så snart ja! Da er det jo bare å glede seg:)

De sa forresten på Bjerke at Daytonaen har vært produsert i 50år, i år.
Tør vi å håpe på en jubileumsmodell?
 
De sa forresten på Bjerke at Daytonaen har vært produsert i 50år, i år.
Tør vi å håpe på en jubileumsmodell?

Å hjelpe meg og kontoen min hvis det skulle skje.:evil:
Er så klar for en Daytona nå at jeg holder på å sprekke.:cool:
 
50 års jubileet til Daytona ja.. trodde da virkelig jeg hadde lest et eller annet sted at det var neste år? :confused:
 
Å hjelpe meg og kontoen min hvis det skulle skje.:evil:
Er så klar for en Daytona nå at jeg holder på å sprekke.:cool:
Jeg er redd jeg kommer til å ryke på jeg også...

50 års jubileet til Daytona ja.. trodde da virkelig jeg hadde lest et eller annet sted at det var neste år? :confused:

Jeg trodde ikke det var før om 2 år. Men han meget hyggelige mannen på Bjerke KJ mente det var nå. (Passer på skryte av Bjerke KJ når de fortjener det) ;)
 
Trodde 50 års jubilemuet for Daytona var i fjor jeg, og Rolex kom jo ut med en helt ny versjon av Daytona. Rigtignok i helgull. I år kommer den nok i TT, og 2013 i stainless. Om vi skal følge statistikk, heh..
 
Bloggene har fått blod på tann ;)

Since a couple of hours Rolex has updated their website with a teaser of their Sky Dweller news for BaselWorld 2012. Their new Über GMT/Explorer model is named the Sky Dweller, logically in a bigger 44cm ( ex yacht master II diameter) and ‘maybe’ even with a moonphase / calendar Soon we know!

44mm Sky-Dweller?
 
Så snart ja! Da er det jo bare å glede seg:)

De sa forresten på Bjerke at Daytonaen har vært produsert i 50år, i år.
Tør vi å håpe på en jubileumsmodell?

Det er mange forskjellige kilder, som oppgir forskjellige år. Wikipedia oppgir 1961, mens hodinkee oppgir at pre-daytona ble produsert fra 1962, samt at klokkene ikke fikk "Daytona" på skiven før i 1964. Tachymeteret kom visstnok i 1963. Så... Da kan vi jo feire 50-års jubileet i 3-4 år til ende ;)
 
Det er mange forskjellige kilder, som oppgir forskjellige år. Wikipedia oppgir 1961, mens hodinkee oppgir at pre-daytona ble produsert fra 1962, samt at klokkene ikke fikk "Daytona" på skiven før i 1964. Tachymeteret kom visstnok i 1963. Så... Da kan vi jo feire 50-års jubileet i 3-4 år til ende ;)

Og slik fortsetter mystikken rundt Rolex :D
 
Det beste er å vente og se...

men dette bildet er konkret! kanskje...

I 2010 hadde de jo en skjult preview på exp II som kom året etter.
Utennavn.jpg