Vanskelig å få til mer enn et skuldertrekk ... Ikke helt min smak.
Men snedig annual calendar, det skal Rolex ha! Flott komplikasjon, ser gjerne denne på en enklere klokke a la DJII.
NY SUB NO DATE
Skuffende, meget skuffende. Hvorfor i all verden har ikke Rolex brukt minutt markører helt rundt på bezelen, slik som på Deepsea modellen. Da hadde de i det minste klart å produsere en brukbar dykkerklokke på linje med DS - men litt billigere.
Denne nye No-Date'en er jo bare en "pling" versjon av den gamle 14060. Ok - lenka og låsen er jo en stor forbedring da.
Frode.
Skulle også ønske at man kunne få minuttmarkeringer rundt hele bezelen, og selvsagt lumed numerals. Desverre er det alltid slik med Rolex at man ikke kan få i pose og sekk. Skulle også likt å sett en gummirem tilgjengelig.
Det sagt, jeg har dykket med Sub-c, og det er fantastisk god lesbarhet (sett bort fra vorta over datoen). Denne skal jeg garantert kjøpe i høst!
Vanskelig å få til mer enn et skuldertrekk ... Ikke helt min smak.
Men snedig annual calendar, det skal Rolex ha! Flott komplikasjon, ser gjerne denne på en enklere klokke a la DJII.
Ser ut som Tudor tilbyr noe gummi til de nye, eller?
............................
Til slutt: Det spiller liten rolle egentlig om man har minuttmarkeringer rundt hele bezelen slik som Deepsea og Milsub har, men det er en fordel. Man dykker alltid konservativt, og kompresjonsteori er ingen eksakt vitenskap. Mye som spiller inn i regnestykke. I tillegg har jo Submarineren markeringer på urskiva, og kan fort finne frem bunntiden mer eller mindre på minuttet.
Du - reiseklokka blir vel SD????
Ja, de har forstått det. Og for en spenne på lenka! For de som dykker med neoprendrakter er det jo perfekt