Fikk litt kriblinger for den siste Zenithen, Doublematic
Likte ikke posisjonen på datovinduet og den er sikkert minimum 48mm, men ellers fet!
Zenith har kommet med en bitteliten revolusjon i år. En serie basert på El Primeros urverk, men uten kronograf: Espada.
Den Carreraen ser meget bra ut
Men, de kunne ha droppet den limited-edition-greia.
Må si denne er ganske så lekker
Here below the retail price (in Italy, but more or less they will be the same all around the world) of the new Tudor models presented yesterday:
Tudor Black Bay (strap): 2470 € available from july
Tudor Black Bay (bracelet): 2720 € available from july
Tudor Pelagos: 3305 € available from may
Pelagos allerde fra mai! Gleder meg til unboxinger her på sonen
Venter heller til juli og Black Bay.
Men jeg har blitt en snobb som synest den blir for billig! Seriøst så har jeg dårlig samvittighet for lite bruk av enkelte av mine klokker så jeg forsøker heller å spare til den ultimate i stedet for å kjøpe de som faller meg inn. Men man vet jo aldri...
Jeg feirer 2*WIS/2K innlegg med å tilby ExpII en din et nytt hjem om det skulle knipe, Arild
Dang, 2000 innlegg! Jeg må mangle fritidsaktiviteter
Jeg feirer 2*WIS/2K innlegg med å tilby ExpII en din et nytt hjem om det skulle knipe, Arild
Dang, 2000 innlegg! Jeg må mangle fritidsaktiviteter
Kan nok regne med at man må legge moms på de prisene ja, tenker jeg. Kanskje det er å ta litt hardt i, men det er jo bare en bonus.
Tror ikke at det blir pluss 25% mva. De har vel litt mva i Italia også?
Av andre nyheter fra Zenith i år, er en Pilot med stor dato, og denne Pilotvarianten:
Utrolig kult at den har innebygd alkometer QUOTE]
... og at det lyser grønt og ikke rødt når man er full!
Får litt JLC-vibber av den Doublematicen. Litt for stor og litt for rotete, ellers fet!