Baselworld 2013

Hvorfor kan de ikke bare legge inn en syltynn "skillevegg" av feks metall mellom fargene?

Dette skulle selv jeg klart ;)
 
Er det noen sonere som tenker seg nedover eller har opplevd Baselworld tidligere?

Tenker tanken på å ta turen ned selv for første gang!
 
Hvorfor kan de ikke bare legge inn en syltynn "skillevegg" av feks metall mellom fargene?

Dette skulle selv jeg klart ;)

Hehe det hadde nok virket, men er nok ikke hva de ønsker å gjøre ;).

Rolex tar nok sin tid med å gjøre det nettopp fordi de vil gjøre det på en vanskelig måte. "Bare fordi".

Jeg liker det.

(Skulle forøvrig tro at du skulle kunne klare å lage to halvmåner som fluktet perfekt, når Apple kan lage en iphone som har presisjon på micrometernivå....)
 
(Skulle forøvrig tro at du skulle kunne klare å lage to halvmåner som fluktet perfekt, når Apple kan lage en iphone som har presisjon på micrometernivå....)

Det burde nok gå, men jeg vil tro det ligger mer prestisje i å kunne lage en sømløs tofarget :)
Blir spennende å se, for alt vi vet har de klart det allerede.. ;)

Hvis dette nå skulle skje er jeg spent på om det ville dukke opp flere "gamle" pepsier på bruktmarkedet.
 
Det burde nok gå, men jeg vil tro det ligger mer prestisje i å kunne lage en sømløs tofarget :)
Blir spennende å se, for alt vi vet har de klart det allerede.. ;)

Hvis dette nå skulle skje er jeg spent på om det ville dukke opp flere "gamle" pepsier på bruktmarkedet.

Er nok absolutt mer prestisje i å klare "det umulige" ja :).
 
Kanskje den ultimate PAM'en blir lansert?

La oss kalle den 370 :)

• 47mm
• Børstet kasse
• 8 dager gangreserve Cal.P.2002


pam370.jpg
 
Det burde nok gå, men jeg vil tro det ligger mer prestisje i å kunne lage en sømløs tofarget :)
Blir spennende å se, for alt vi vet har de klart det allerede.. ;)

Hvis dette nå skulle skje er jeg spent på om det ville dukke opp flere "gamle" pepsier på bruktmarkedet.

Helt off topic! Men eg må bare le av den avataren din. Har akkuratt begynt å se på Parks & Recreation. Ron Swanson e helt legendarisk! :D
 
Sinn har fjernet 203 Arctic Diver og 203 St Diver fra sine hjemmesider. Får vi se en ny og oppdatert 203-serie i Basel mon tro? :D
 
Tror dere det er sjans for at den kommer en Planet Ocean Chrono med et slankere 9300 kaliber? Ut ifra jeg hva jeg kan se så er Speedy'en med 9300 betraktelig tynnere. Eller har tykkelesen på POC noe med vanntetthet å gjøre?
 
Reintroduksjon av Rolex Air-king med svart explorer skive med hvite markings og trekant øverst (mini explorer I, eller om man kan si det, explorer 0,5 :p)
til dama seff. :)
 
^ What Speedticket said. ^

Annet:

Håper Omega kommer med

  • Railmaster versjon 2.0 (ev. Aqua Terra med nye skiver/visere)
  • noe kult og ikke-skrikende basert på den nylanserte magnetfeltisolerte kreasjonen, f.eks. en oppgradert SMP el. AT
  • en ny kolleksjon av SMP med sverdvisere

Og så håper jeg Rolex Submariner får oppgradert bezel. Da lover jeg unboxing-tråd så snart den nye Suben er tilgjengelig på markedet.
 
Hvilken oppgradering er det du håper på Rolex Submariner bezel?

Hadde jo ikke vært feil med 60 minutters elapsed time istede for kun 15 :)

Lume hadde og gjort seg.
 
Ad Sub bezel upgrade: Tenkte først og fremst på lume. Men enig med deg, også 60 min elapsed time hadde vært stilig.