Callahan
Støttemedlem
Hvorfor kan de ikke bare legge inn en syltynn "skillevegg" av feks metall mellom fargene?
Dette skulle selv jeg klart
Hvorfor kan de ikke bare legge inn en syltynn "skillevegg" av feks metall mellom fargene?
(Skulle forøvrig tro at du skulle kunne klare å lage to halvmåner som fluktet perfekt, når Apple kan lage en iphone som har presisjon på micrometernivå....)
Det burde nok gå, men jeg vil tro det ligger mer prestisje i å kunne lage en sømløs tofarget
Blir spennende å se, for alt vi vet har de klart det allerede..
Hvis dette nå skulle skje er jeg spent på om det ville dukke opp flere "gamle" pepsier på bruktmarkedet.
Kanskje den ultimate PAM'en blir lansert?
La oss kalle den 370
• 47mm
• Børstet kasse
• 8 dager gangreserve Cal.P.2002
Og plexi. Da kjøper jeg. Men, PAM er vel ferdig med nylanseringene for i år? (SIHH)
Det burde nok gå, men jeg vil tro det ligger mer prestisje i å kunne lage en sømløs tofarget
Blir spennende å se, for alt vi vet har de klart det allerede..
Hvis dette nå skulle skje er jeg spent på om det ville dukke opp flere "gamle" pepsier på bruktmarkedet.
Matt bezel sånn at det blir en toolwatch istedefor coolwatch.Hvilken oppgradering er det du håper på Rolex Submariner bezel?
.
Matt bezel sånn at det blir en toolwatch istedefor coolwatch.
Er i utgangspunktet ikke noen stor fan av Breitling, men om de hadde lansert en remake av denne i 42mm, så hadde jeg stilt meg først i køen!
Breitling SuperOcean