Baselworld 2014 - spekulasjoner, ønsker, håp og drømmer!

Geneva

Jeg reiser til Geneva på torsdag, og hjem igjen på fredag. Skal på et møte tidlig torsdag.

Noen som vet når Basel åpner dørene torsdag? Kunne tenkt meg å tatt et tog opp torsdag slik at jeg kunne tatt en titt.


Eventuelt om det er flere som er der, slik at vi kunne tatt en kaffe, vin, middag?


EDIT: Åpningstid:0900-1800.

Noen som skal?
 
Redigert:
Shit, dette freakshowet her skal visstnok være Pateks nye annual calendar chrono, i stål :confused:

mu5ubatu.jpg


Håper det bare er en tidlig aprilspøk :p
 
GLEDER MEG! :D

[video=youtube;nYK5-OKl-tg]http://www.youtube.com/watch?v=nYK5-OKl-tg&feature=youtu.be[/video]
 
Den ser fantastisk ut. Håper bare den ikke er stor som et traktorhjul.
 
Rykter fra wus :)


Well, I have just come out from Omega London and had a very interesting conversation with the guy there, so much so I had to register to mention it!

Firstly he confirmed two versions; one ceragold and SS.

He also confirmed that it will be using the new anti-magnetic movement and will be automatic.

He said Omega had made big steps to reduce the movement size to make it slimmer. I wasn't sure how to take that. New movement?

I asked him about dates and he said he could not confirm or deny dates. I laughed.

SP
 
Den Omegaen ser fabelaktig flott ut - utenom timeviseren. Hvorfor må de ha pilspissen med? Argh. Det måtte selvsagt være noe.
 
Ser ut som denne kan bli skikkelig rå! Veldig bra om det stemmer at Omega har jobbet med å gjøre uverket slankere, det har vært et minus med de nye modellene at de bygger slik i høyden synes jeg.
 
Wow. Om den ikke er på størrelsen med en hockeypuck så ser det veldig spennende ut. Fake patina kan jeg komme over, pilviser derimot...tjaei. Modde den med sverdvisere. ;)
 
Vi har allerede en liten venteliste på denne, og det er før noen har sett den. Vi vet den kommer i 6 forskjellige varianter, og gleder oss til å se den i Basel. Gi oss en melding om du ønsker å stå på ventelisten. Lansering blir i slutten av 2014.

Lervik spilled some beans! :cool:

PS: Det er omega`en det er snakk om :)
 
Shit, dette freakshowet her skal visstnok være Pateks nye annual calendar chrono, i stål :confused:

mu5ubatu.jpg


Håper det bare er en tidlig aprilspøk :p

Helt enig med deg @Anders og @Callahan
Hvis dette blir confirmed lurer jeg på hva som skjer med patek :confused:
Selve skiven ser grei ut, men resten:eek:
 
Redigert av en moderator: