Litt skuffende om remake av denne klassiske diveren bare kommer i edelt metall.
+1
Veldig skuffende hvis den kun kommer i gull.
Men det skaper vel hype da
Litt skuffende om remake av denne klassiske diveren bare kommer i edelt metall.
prøver igjen å konkurrere med de 'banebrytende' Rolex/Omega nyheter...
En ekte preBaselworld nyhet nettopp frigitt fra Oris i anledning deres 110 års jubileum - et ekte inhouse werk med 10 dagers gangreserve til en overkommelig pris, rundt 5000 Euro tror jeg det stod i WatchInsider Et ærlig merke på vei opp? Ganske elegant synes jeg
[/URL][/IMG]
prøver igjen å konkurrere med de 'banebrytende' Rolex/Omega nyheter...
En ekte preBaselworld nyhet nettopp frigitt fra Oris i anledning deres 110 års jubileum - et ekte inhouse werk med 10 dagers gangreserve til en overkommelig pris, rundt 5000 Euro tror jeg det stod i WatchInsider Et ærlig merke på vei opp? Ganske elegant synes jeg
[/URL][/IMG]
Spenstig fra et merke som ligger tre hakk bak rolex når det gjelder både kvalitetsfølelse og renommé. Jeg liker omega så godt som noen, men det er bare swatch som tror at de er sammenlignbare med rolex istedet for F'eks TAG. At omega har økt prisene dramatisk gjør lite for å endre dette etter min mening. Watchsnob hos askmen har noen fantastiske artikler om endringen til omega de siste årene.
Svært pen (litt mye ved logo), men tror jeg leste at det er 43mm. Det er IMO for stort for et slikt ur.
Sannsynligvis ikke mange som er enige med meg, men jeg håper oppriktig at Rolex ALDRI kommer med en ny pepsi.
La legenden forbli en legende, og finn heller på noe nytt. Satser på at dette var tanken når Batman kom i fjor, og håper det forblir sånn.
Men det er nå bare meg
Og vips var vi et solid stykke forbi min prisklasse. Da blir det heller en breguet og nytt stereoanlegg.
Kan se ut som markørene er skjært ut panerai-style på denne. Hvis det er tilfellet, så er jo det litt kult?