Denne med dag/natt-visning blir vel det nærmeste vi kommer månefase.
Nydelig dressklokke da
Nå har jeg ikke akkurat oversikt over hva Rolex har av dressur fra tidligere, men dette var virkelig lekkert!
Denne med dag/natt-visning blir vel det nærmeste vi kommer månefase.
Nydelig dressklokke da
Omega Speedmaster Professional Apollo 11 45th Anniversary
Hvor stor er den nye SD? Ser litt glossy ut, ellers bra!
@akr det er ikke månefase, men dag/natt-visning så vidt jeg kan forstå
Hva synes folket om 41mm Seamaster og 40mm Seadweller?
Personlig hadde jeg håpet på 40mm på Seamasteren. Men ryktene ville ha det til at det var pga urverket de gikk for 41. SD'n virker å være spot on med mer "fornuftige" linjer/lugs enn dykker søskene.
40mm
Tror den er en innertier, ditto med wg pepsi.
Denne kunne jeg tenkt meg å se live!
Så det store, store, store spørsmålet: Kommer SS-pepsi om to-tre år, eller er den den nye smurfen?
OMEGA MASTER CO-AXIAL
CALIBRE 8400
The Seamaster 300 is equipped with
the new OMEGA Master Co-Axial
calibre 8400. This self-winding
movement has a time zone function
and a three-level escapement wheel
and, making use of the world
premiere anti-magnetic technology
the brand introduced in 2012, resists
magnetic fields greater than
15,000 gauss.
Så det store, store, store spørsmålet: Kommer SS-pepsi om to-tre år, eller er den den nye smurfen?
+1Her har jeg rett og slett litt blandede følelser. Det føles på en måte som en missed opportunity for Tudor dette her, for umiddelbart virker størrelsen for diger, camo-rem for teit, og mangel på end-links for stygt.
MEN
Selve uret ser jo perfekt ut. Akkurat det jeg ønsket meg da jeg så de hadde registrert Heritage Ranger som varemerke. Kanskje, om vi har flaks, så vil de etterhvert tilby en lenke med endeledd til denne. Og kanskje bærer den mindre enn 41mm skulle tilsi. Jeg skal uansett prøve den når den kommer i butikkene.