Baselworld 2014 - spekulasjoner, ønsker, håp og drømmer!

Personlig en diger skuffelse. Jeg forstår jo at de gjør det, men jeg kan ikke bruke pengene på den. Hadde den kommet i SS hadde jeg allerede ha vært på mailern til Lervik. Så skuffa. Jeg ser også alle argumentene for å holde den i WG resten av livet, men ser ikke at noen av de argumente ikke også kan gjelde for YMII, så jeg velger å beholde håpet.

Hva mener du med i forhold til YMII?
 
Fin skive de har fått på Skydweller da

sky-dweller_specs_0003_m326139-00214691651301429iP
 
Tenk neste år, eller 2016, når Rolex ruller ut SS Daytona med keramisk bezel. Dang, best å begynne å fakturere ;)
 
@Mogens - Bare at argumentene for å aldri slippe Pepsi-C i SS er de samme som for å aldri slippe YMII i SS, og den kom jo som kjent i SS til slutt.

Men vi har allerede to GMT i SS @Alinoe

Og YMII kom ikke i samme farger som gull og TT.

men enig med deg, jeg sulle gjerne sett den i SS.
 
Redigert av en moderator:
Men vi har allerede to GMT i SS @Alinoe

Og YMII kom ikke i samme farger som gull og TT.

men enig med deg, jeg sulle gjerne sett den i SS.

Ja, men syns du ikke det er litt dårlig stil om jeg ikke kan få lov til å beholde halmstrået mitt? :mrgreen:
 
Redigert av en moderator:
Men modellen finnes jo alt (GMT stål).

At den aldri kommer med Pepsi-bezel blir på samme måte som grønn skive på 116718, blå skive/bezel på 116619, brun bezel på Platinum Daytona osv. Dette har Rolex gjort i mange tiår, så i forhold til YMII tror jeg nok ikke sammenligningen blir særlig relevant, dessverre...
 
Men modellen finnes jo alt (GMT stål).

At den aldri kommer med Pepsi-bezel blir på samme måte som grønn skive på 116718, blå skive/bezel på 116619, brun bezel på Platinum Daytona osv. Dette har Rolex gjort i mange tiår, så i forhold til YMII tror jeg nok ikke sammenligningen blir særlig relevant, dessverre...

Ja, men syns du ikke det er litt dårlig stil om jeg ikke kan få lov til å beholde halmstrået mitt? :mrgreen:

:(
 
Noen pris på den nye Omega Seamaster? Fin klokke.
Jeg likte og nye Black Bay, men hadde egentlig ønsket meg Pelagos med den samme fargepaletten. Enten sort skive og blå bezel, eller motsatt. Dagens utgave er en tanke "sjarmløs", men liker likevel Pelagosens firkantede timemarkører mye bedre enn de runde på Black Bay.
 
Noen pris på den nye Omega Seamaster? Fin klokke.
Jeg likte og nye Black Bay, men hadde egentlig ønsket meg Pelagos med den samme fargepaletten. Enten sort skive og blå bezel, eller motsatt. Dagens utgave er en tanke "sjarmløs", men liker likevel Pelagosens firkantede timemarkører mye bedre enn de runde på Black Bay.

5500 Sveitsiske. Blir vel rundt 40k norske tenker jeg. Rundt prisen til nye AT vil jeg tippe.